کد خبر ۲۷۴۱۸ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
رئیس هیئت شنای قم :

نظارت بر فعالیت استخرهای شنا در فصل تابستان تشدید می‌شود‌

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی قم گفت: نظارت بر فعالیت استخرهای شنا در فصل تابستان تشدید می‌شود و دوره‌های توجیهی در این زمینه به صورت اجباری، برگزار شده است.

به گزارش قم نا ، مسعود حسین جمال  اظهار داشت: در آستانه فصل گرما برنامه ویژه‌ای برای فعالیت استخرهای سطح استان قم در نظر گرفته‌ایم و با همکاری هیئت نجات غریق، در نظر داریم فعالیت استخرها و ناجیان غریق را ساماندهی کنیم.

وی افزود:  نظارت بر فعالیت استخرهای شنا در فصل تابستان تشدید می‌شود و در این زمینه جلساتی با مدیران استخرها و مربیان شنا برگزار کرده‌ایم تا هم از نظر ایمنی و هم در موضوع آموزش، شرایط مناسبی برای علاقمندان به شنا ایجاد شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی قم گفت: دوره‌های توجیهی در این زمینه به صورت اجباری، برگزار شده است و هیچ‌یک از مربیان شنا که این دوره‌ها را در سال 94 پشت سر نگذاشته باشند اجازه فعالیت در استخرها در فصل تابستان را ندارند.

حسین جمال بیان کرد: در مورد نحوه آموزش شناگران نونهال و نوجوان نیز به یک راهبرد کلی رسیده‌ایم و برنامه جامع آموزشی شنا را با توجه به این راهبرد به صورت یکپارچه و به دور از اعمال سلیقه شخصی در زمینه مربیگری شنا اجرایی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در بخش شنای قهرمانی، نیازمند همکاری بیشتر استخرها با هیئت شنا هستیم و ایده هیئت شنا در زمینه تعامل با استخرها در بخش توسعه قهرمانی این است که استخرها باید به دنبال رقابت ورزشی با هم باشند و تیم‌های شنا تشکیل دهند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی قم تصریح کرد: امسال مسابقات لیگ شنای استان قم برگزار می‌شود و در بخش بانوان نیز فعالیت‌های خوبی در نظر گرفته شده و در نظر داریم برترین‌های لیگ استخرها را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف مورد گزینش قرار دهیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com