کد خبر ۲۶۳۷۳ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
جمال :

بهداشت و ایمنی استخرهای قم تحت نظارت جدی قرار می‌گیرد

رئیس هیئت شنای استان قم با بیان اینکه استخر‌ها این ظرفیت را دارند که در حوزه ورزش قهرمانی نیز وارد شوند، گفت: بهداشت و ایمنی استخرهای قم تحت نظارت جدی قرار می‌گیرد.

به گزارش قم نا ، مسعود حسین جمال اظهار داشت: هیئت شنا با همکاری هیئت نجات غریق، بر نحوه فعالیت استخر‌ها نظارت می‌کنند و سرویس دهی به مردم و علاقمندان در آستانه آغاز فصل گرما به بهترین نحو انجام می‌شود.

وی افزود: صلاحیت فنی مدیران استخر‌ها مورد نظارت دائمی هیئت‌های ورزشی‌های آبی قرار داشته باشد و هیئت شنا، عملکرد کیفی مدیران استخر‌ها را بررسی کرده و در صورت لزوم گزارش‌های لازم را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه می‌کند.

رئیس هیئت شنای استان قم گفت: استخر‌ها این ظرفیت را دارند که در حوزه ورزش قهرمانی نیز وارد شوند ضمن اینکه هیئت شنا، شیرجه و واترپولو باید بر نحوه فعالیت تیم‌های ورزشی در استخر‌ها و بیمه ورزشکاران حاضر در این تیم‌ها یا دوره‌های آموزشی ورزش‌های آبی نظارت می‌کند.

جمال بیان داشت: نرخ نامه قانونی و قیمت بلیت استخر‌ها باید روالی یکپارچه و معقول داشته باشد و این نرخ نامه باید از سوی تمامی استخر‌ها مورد توجه قرار گیرد تا از چند نرخی بودن هزینه بلیت استخر‌ها جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: نظارت بر بهداشت عمومی یکی از مسائل مهمی است که در فصل گرما و در زمان تجمع و استقبال از استخر‌ها باید مورد توجه باشد و این امر، اساسی‌ترین اصل در نحوه مدیریت مدیران استخر‌ها به شمار می‌رود و بهداشت و ایمنی استخرهای قم تحت نظارت جدی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت شنای استان قم افزود: باید از ظرفیت حضور جوانان در استخر‌ها برای پیشبرد اهداف ورزش همگانی و قهرمانی به طور مداوم استفاده کرد و هیئت شنا می‌تواند در بخش قهرمانی فعالیت‌های خوبی در فصل ورزش‌های آبی انجام دهد.

منبع : مهر 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com