کد خبر ۲۷۶۵۲ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
به منظور حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال

کادر فنی تیم فوتسال قم برای حضور در لیگ برتر تکمیل شد

کادر فنی تیم لیگ برتری فوتسال قم برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور یعنی پرشین‌لیگ تکمیل شد.

به گزارش قم نا ، در شرایطی که 19 روز دیگر به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، 14 تیم حاضر در این بازی‌ها با شروع تمرینات آماده‌سازی خود، با جدیت مهیای حضور در این دوره می‌شوند.

یکی از تیم‌های حاضر در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از استان قم است که در تمام ادوار این رقابت‌ها حضور داشته و امسال که هفدهمین دوره این رقابت‌ها به انجام می‌رسد با کادر فنی و بازیکنان مطرحی از فوتسال پرتوان قم در لیگ برتر حضور یافته است.

تیم فوتسال قم که پیش از این با نام‌های فراز، ارم کیش، کیش ایر، صبای قم و ماهان تندیس قم در 16 دوره متوالی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته است امسال هنوز نامی برای خود انتخاب نکرده و منتظر حامی مالی جدید است تا با نام آن در لیگ برتر به میدان برود.

به هر حال تا زمان مشخص شدن حامی مالی جدید، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم که متولی این تیم به شمار می‌رود بیکار ننشست و با معرفی اعضای کادر فنی، مدیریتی و تدارکات، استارت برنامه‌های آماده‌سازی تیم مورد علاقه فوتسال‌دوستان قمی را زد.

در حال حاضر هدایت تیم فوتسال قم در بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را سیدمهدی غیاثی چهره نام‌آشنای سال‌های نه چندان دور فوتبال و فوتسال استان قم در سطح اول رقابت‌های کشوری این دو رشته بر عهده دارد و همزمان مسئولیت مدیریت تیم نیز با اختیار تام مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بر عهده سیدمهدی غیاثی نهاده شده است.

در حالی که مهدی پاک مسئولیت سرپرستی این تیم را بر عهده دارد، با بررسی گزینه‌های مختلف سرانجام کادر فنی تیم فوتسال قم برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز کامل شد و این تیم از سید وحید غیاثی بازیکن خوشنام فوتسال قم که سابقه موفقی در این رشته دارد و در تیم‌های مختلف باشگاه‌های کشور و قم بازی کرده به عنوان مربی تیم قم انتخاب شد.

همچنین حسین صبوری دیگر فوتسالیست باسابقه استان قم که در تیم‌های مختلف لیگ برتری بازی کرده است به عنوان آنالیزور به کادر تیم فوتسال قم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ملحق شد، ضمن اینکه مصطفی وفایی مسئولیت تدارکات تیم را برعهده گرفته است.

حسین گنجیان یکی از مربیان تحصیل‌کرده و بادانش فوتسال قم که نام وی برای علاقه‌مندان به فوتبال و فوتسال کاملا شناخته شده است، به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی تیم فوتسال قم ملحق شد و‌ هادی بهرامی دروازه‌بان سابق قم در لیگ‌های برتر کشور مربی دروازه‌بان‌های نماینده قم شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com