کد خبر ۲۸۴۲۵ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
با پایان رقابت 15 مدعی در قم

منفرد فاتح رقابت‌های مینی‌گلف جام رمضان شد

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: رقابت‌های مینی‌گلف قهرمانی جام رمضان در قم با کیفیتی مطلوب به انجام رسید و برترین‌های خود را با پایان رقابت 15 مدعی شناخت.

به گزارش قم نا ، سیدمحمد علویون اظهار کرد: ورزشکاران عضو هیئت گلف استان قم در رشته‌های مینی‌گلف، گلف و وودبال فعال هستند و نیروی انسانی این سه رشته با توجه به برنامه‌های آموزشی برگزار شده در سطح استان نسبت رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه امسال قطعا ورزشکاران سازمان یافته این هیئت افزایش خواهند یافت، افزود: امسال برگزاری رقابت‌های استانی را به عنوان فرصتی برای شناسایی استعدادهای گلف و مینی گلف قم و همچنین انتخاب نفرات آماده به منظور اعزام به رقابت‌های کشوری در اولویت کاری هیئت قرار داده‌ایم تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری جذب این رشته کنیم.

علویون ادامه داد: این روش در هر دو بخش آقایان و مردان انجام می‌شود و امیدوار هستیم که بتوانیم از این طریق هم رشته ورزشی گلف را به خوبی به مردم قم و ورزش دوستان بشناسانیم و هم اینکه گامی در مسیر رشد و توسعه این رشته ورزشی برداشته باشیم.

رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: برای توسعه گلف قم اقدامات زیادی انجام داده‌ایم، با آموزش و پرورش تعامل داریم، با دانشگاه‌ها ارتباط برقرار کرده‌ایم و حتی رقابت‌های دانش آموزش و دانشجویی در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌کنیم تا این رشته بیشتر در قم رشد کند.

وی یاد آور شد: در تقویم سال جاری هیئت گلف استان قم مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی را رصد کرده و برای این ایام به منظور برگزاری رقابت‌های گلف و مینی گلف قهرمانی استان قم برنامه ریزی کرده و مسابقات قهرمانی استان قم را در هر دو رشته برگزار می‌کنیم.

علویون عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون چند مسابقه استانی برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه برای هر رقابت استانی شاهد استقبال بسیار خوب دختران و مردان علاقمند به گلف بوده‌ایم و رقابت‌هایی که برگزار شده از سطح بسیار خوبی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت گلف به مناسبت ماه پر خیر و برکت و مبارک رمضان نیز برنامه ریزی برگزاری رقابت‌های مینی گلف جام رمضان قهرمانی استان قم را انجام داد و بر اساس برنامه ابتدا مسابقات مینی‌گف بخش آقایان انجام شد و سپس رقابت‌های گلف مردان قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت گلف استان قم ابراز کرد: آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان رقابت‌های مینی گلف جام رمضان قهرمانی استان قم بود و این دوره از پیکارها با شرکت 15 ورزشکار گلف‌باز مدعی کسب عناوین برتر برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌های استانی علی منفرد با بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاد و فاتح رقابت‌های مینی‌گلف مردان استان قم جام رمضان لقب گرفت در حالی که محسن جباری در رده دوم قرار گرفت و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه مجید کربلایی صاحب رتبه سوم شد تا بدین ترتیب پرونده رقابت‌های مینی گلف جام رمضان مردان قم بسته شود.

علویون در پایان به اعزام ورزشکاران این هیئت به سه رشته رقابت‌های قهرمانی کشور بعد از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ورزشکاران ما در رشته‌های گلف، مینی‌گلف و وودبال در هر دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com