کد خبر ۲۶۲۷۰ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

اعزام مینی‌گلف‌بازان قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت گلف استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای اعزام چهره‌های شاخص مینی‌گلف قم به مسابقات انتخابی تیم ملی مینی‌گلف ایران خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدمحمد علویون اظهار کرد: طبق تقویم سال 1394 هیئت گلف که بر اساس تقویم سالیانه فدراسیون گلف و با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی شده امسال در مسابقات مختلف کشوری به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: گلف، مینی‌گلف و وودبال رشته‌هایی هستند که در سال‌های اخیر برای ورزش قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضوری موثر و مثمرثمر داشته‌اند و امسال نیز چهره‌های شاخص قم در این 3 رشته را به رقابت‌های کشوری اعزام خواهیم کرد.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: با توجه به اینکه گلف،‌ مینی‌گلف و وودبال در قم رشد قابل توجهی داشته، بالطبع تعداد ورزشکاران سازمان یافته این 3 رشته نیز نسبت به گذشته بیشتر شده و برای اعزام یک تیم قوی به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، مسابقات استانی را برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ نخستین مسابقه‌ای که در سال 94 در سطح استان برنامه ریزی و برگزار کردیم، رقابت‌های مینی‌گلف انتخابی قم برای شناخت برترین‌ها برای عضویت در تیم اعزامی هیئت گلف قم به رقابت‌های قهرمانی کشور و مینی‌گلف انتخابی تیم ملی است.

علویون با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها، اضافه کرد: مسابقات گلف انتخابی قم در حالی برگزار شد که میزبانی این رقابت‌ها را آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بر عهده داشت و شاهد استقبال بسیار خوب از سوی گلف‌بازان استان قم بودیم.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط همکارانم در هیئت گلف و تلاش کادر اجرایی برگزار کننده این دوره از مسابقات، شاهد حضور 20 شرکت کننده در این دوره از مسابقات بودیم و رقابت‌ها با توجه به جنبه انتخابی آن حساسیت بالایی داشت.

رئیس هیئت گلف استان قم عنوان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها 7 نفر برتر به دور دوم انتخابی راه یافتند و با توجه به فرایند گزینش و شناخت نفرات برتر به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، مرحله با کیفیت بهتر به انجام رسید.

وی بیان کرد: در پایان این مرحله مجید کربلایی، فرهاد فاتح، محمد مولوی، مجید پلاشانی، حسام صباغی، احمد ورمرزیاری و حسام‌الدین هاشمی نفرات برتر انتخابی تیم گلف استان قم شناخته شدند و امیدوارم که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز شاهد درخشش آنها باشیم.

علویون عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نفرات برتر مسابقات گلف انتخابی قم طبق زمان‌بندی کادر فنی تیم هیئت گلف قم تمرینات خود را تا زمان اعزام به رقابت‌های گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان ادامه می‌دهند.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی براساس اطلاع رسانی انجام شده از سوی فدراسیون گلف اواخر اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و در زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com