کد خبر ۲۵۹۹۹ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

رقابت مینی گلف‌بازان قم در انتخابی مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت گلف استان قم از رقابت گلف‌بازان استان در مسابقات انتخابی برای کسب مجوز حضور در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدمحمد علویون گفت: امسال حضور موفق در مسابقات گلف، مینی گلف و وودبال قهرمانی کشور برای ما بسیار مهم است و اعزام‌هایی که انجام می‌دهیم در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: گلف قم به جایگاهی رسیده است که دیگر از حالت یک رشته ورزشی نوپا خارج شده و توانسته با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی علاقمندان زیادی را به خود جذب کند و تعداد ورزشکاران سازمان یافته خود را افزایش دهد.

رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: از زمانی که آکادمی گلف قم را در بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شهر قم مورد استفاده قرار می‌دهیم کارهای آموزشی در بخش‌های مختلف برای نیروی انسانی مرتبط با این رشته سرعت بیشتری گرفته و رشد گلف، مینی گلف و وودبال قم افزایش یافته است.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری مسابقات گلف انتخابی استان قم خبر داد و تصریح کرد: رقابت‌های انتخابی تیم مینی‌گلف استان در حالی برگزار شد که چهره‌های شاخص مینی‌گلف قم در آن حضور داشتند و رقابت نزدیک و جذابی با یکدیگر انجام دادند.

علویون اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت گلف، مسابقات انتخابی تیم مینی گلف قم در بخش آقایان به میزبانی آکادمی گلف قم برگزار شد و نفراتی که موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند با تیم اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور راه یافتند.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن زمان و مکان برگزاری مسابقات از سوی هیئت گلف استان قم، ‌آکادمی گلف قم واقع در ورزشگاه حیدریان میزبان شرکت‌کنندهای این دوره از مسابقات قهرمانی استان بود و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های آماده قم راهی مسابقات کشوری شود.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: طبق اطلاع‌رسانی انجام شده از سوی کادر اجرایی هیئت گلف قم، این دوره از مسابقات با حضور 20 شرکت کننده برگزار شد؛ در حالی که در پایان هفت نفر برتر به دور بعدی فرایند گزینش و شناخت نفرات برتر به منظور حضور در آزمون‌ها و مسابقات انتخابی مرحله بعد راه یافتند.

وی با اشاره به برترین‌های این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: مجید کربلایی، فرهاد فاتح، محمد مولوی، مجید پلاشانی، حسام صباغی، احمد ورمرزیاری و حسام‌الدین هاشمی نفرات برتر این مرحله از روند انتخابی تیم گلف استان قم محسوب می‌شوند.

علویون گفت: براساس اعلام صورت گرفته از سوی هیئت گلف قم، ضرورت برگزاری این مسابقات شناخت نفرات برتر و تشکیل تیم استان به منظور اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی بود؛ در حالی که مسابقات انتخابی تیم ملی براساس اطلاع‌رسانی انجام شده از سوی فدراسیون گلف، اواخر اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهر تهران برگزار خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com