کد خبر ۲۵۹۴۲ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
رئیس هیئت گلف استان قم:

کارگاه آموزشی گلف در قم برگزار شد

رئیس هیئت گلف استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری کارگاه آموزشی این رشته ورزشی با حضور علاقمندان در 2 رده سنی خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدمحمد علویون ظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های مهم کشوری در سال 1394 از خرداد و تیر ماه طبق تقویم فدراسیون گلف آغاز می‌شود، ما در حال حاضر نگاه خود را برای تداوم رشد این رشته ورزشی در قم به موضوع آموزش معطوف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: گلف، مینی‌گلف و وودبال رشته‌هایی هستند که ما مسئولیت رشد و توسعه آن را داریم و بر همین اساس در طول سال برنامه‌های متنوع آموزشی را برنامه‌ریزی و برگزار می‌کنیم تا نیروی انسانی مرتبط با این رشته‌ها با علم و آگاهی مطلوب پیشرفت کرده و به کار آموزش بپردازند.

رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی موجب شده تا ورزشکاران ما هر زمان که به مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور در هر 3 رشته گلف، مینی‌گلف و وودبال اعزام می‌شوند جزو نفرات برتر کشور قرار بگیرند.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزش گلف و مینی‌گلف در 2 رده سنی خبر داد و بیان کرد: برای این منظور اطلاع‌رسانی کافی انجام شده و هیئت گلف استان قم با حضور علاقمندان به این رشته‌ها کارگاه های آموزش گلف و مینی‌گلف را برگزار می‌کند.

علویون خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت گلف استان قم، دومین کارگاه آموزشی گلف و مینی‌گلف قم با عنوان دوره بهاره در 2 رده سنی زیر 15سال و بالای 15 سال به همت کمیته آموزش هیئت برنامه‌ریزی و به اجرا در آمد.

وی یادآور شد: این کارگاه آموزشی با هماهنگی‌‌‌‌‌‌های صورت گرفته با اساتید برگزار کننده برای تمام شرکت‌کنندگان به صورت رایگان بود و مسئولیت تدریس در آن را مربیان برجسته گلف و مینی‌گلف استان قم یعنی محسن جباری و فرهاد فاتح بر عهده داشتند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: از والدین و خانواده شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی نیز دعوت به عمل آمده بود که همزمان با فرزندان خود در این کارگاه شرکت کنند و ضرورت برگزاری کارگاه همراه با والدین در راستای ترویج ورزش همگانی و تشویق به انجام فعالیت‌های ورزشی تبیین شود.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال خوبی که از سوی علاقمندان به این رشته نسبت به حضور در این کلاس‌ها شاهد بودیم، برگزاری این دوره‌‌های آموزشی در 4 هفته پیش رو نیز به طور متوالی انجام خواهد شد و امیدواریم که امسال در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور موفقی داشته باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com