کد خبر ۲۸۶۹۶ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱
رئیس هیئت دو و میدانی قم خبر داد:

حضور ۸ دو و میدانی کار قمی در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام تیم هشت‌نفره دو و میدانی نونهالان استان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای کشور خبر داد و گفت: محسن ربانی دو و میدانی کار قمی به عنوان مربی راهی قزاقستان می‌شود.

به گزارش قم نا ، علی رضایی از اعزام تیم هشت نفره دو و میدانی نونهالان پسر استان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای کشور به استان البرز خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی ارائه شده فدراسیون دو و میدانی ایران کلیه مسابقات دو ومیدانی مشخص شد که بر این اساس مهم‌ترین رویداد مشخص‌شده برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی است.

وی افزود: در این تقویم ورزشی ارائه‌شده همچنین تاریخ رقابت‌های قهرمانی زیر گروه باشگاه‌های کشور زیر ۲۱ سال، مسابقات منطقه‌ای نونهالان منطقه ۱ و ۲ پسران، مسابقات تخصصی سرعت‌ها و موانع نوجوانان پسران، مسابقات تخصصی استقامت و نیمه استقامت نوجوانان پسران، مسابقات تخصصی پرتاب‌ها و پرش‌ها و قهرمانی جوانان کشور در دو بخش زنان و مردان مشخص شده است.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: بر اساس تصمیم کادر اجرای فدراسیون کشورمان و براساس تقسیمات صورت گرفته، مسابقات نونهالان پسر دو و میدانی کار در دو منطقه برگزار می‌شود و تیم استان قم در این تقسیم بندی در منطقه دو این گروه‌بندی با تیم‌های البرز، تهران، مرکزی، سمنان و شهرستان‌های تهران قرار دارد و برای کسب عناوین برتر به رقابت خواهد پرداخت.

رضایی بیان داشت:  تیم اعزامی نونهالان دو و میدانی کار پسران استان قم را در این رقابت‌ها شامل سلامتیان، محمدی، مهرعلی، رضایی، شایگان فر، وکیلی، زابلی و عبدی است و مسابقات دو و میدانی منطقه دو پسران کشور از تاریخ نهم مردادماه و به میزبانی کرج به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی تیم دو و میدانی استان قم در سال گذشته این مسابقات عنوان کرد: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تیم ملی دوومیدانی ایران برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام کازانف قزاقستان، ایران را به مقصد آلماتی ترک کرد و این درحالی است که محمد محسن ربانی در کسوت مربی تیم ملی کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: محمد محسن ربانی که در سال ۱۳۹۳ به عنوان ورزشکار در رشته پرش با نیزه به این مسابقات اعزام و همچنین موفق به کسب مدال با ارزش برنز این مسابقات شده بود امسال با صلاحدید کادر اجرایی و با نظر کمیته مربیان فدراسیون دو و میدانی کشورمان، تیم ملی اعزامی به این مسابقات را با سمت مربی همراهی می‌کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com