کد خبر ۲۹۰۳۴ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
در هفته دوم لیگ برتر صورت می‌گیرد

جدال انتقامی صبا با نفت

تیم فوتبال صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با هدف انتقام شکست‌های فصل گذشته مقابل نفت تهران صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش قم نا ، تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم از دور رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف نفت تهران می‌رود، دیداری که به میزبانی نفت در تهران به انجام خواهد رسید.

بر اساس برنامه‌ سازمان لیگ برتر فوتبال دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته دوم نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم از ساعت 19 و 30 دقیقه عصر روز پنج‌شنبه پانزدهم مردادماه در ورزشگاه تختی تهران و به میزبانی شاگردان علیرضا منصوریان انجام خواهد شد.

این بازی برای صبای قم جنبه انتقامی دارد زیرا صبایی‌ها فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت در ورزشگاه یادگار امام قم و ورزشگاه تختی تهران به نفت تهران باخته‌اند و حالا با انگیزه تلافی آن باخت‌ها و کسب نخستین پیروزی خود برابر حریف قرار می‌گیرند.

بعد از اینکه علی دایی رسما هدایت تیم فوتبال صبای قم را برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفت، این مربی بازیکنان نام‌داری را برای لیگ پانزدهم استخدام کرد و اکنون همگان به صبا به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند.

کادر فنی صبا در فاصله‌ای کمتر از دو هفته مسئولیت سرمربیگری صبای قم را پذیرفت و برای اینکه در این تیم نتایج خوبی کسب کند تصمیم گرفت بازیکنانی که تجربه حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ برتر را دارند به تیم صبای قم آورده و از تجارب آنها به خوبی استفاده کند.

بر همین اساس بازیکنان مطرحی به جمع صبایی‌ها ملحق شده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به موجودیتی که صبای قم اکنون دارد، این تیم در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های پرقدرت و مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

بازیکنان مطرحی که برای فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در صبای قم جذب شده‌اند نفرات مطرحی همچون قاسم دهنوی، رضا حقیقی، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، حامد لک و محمد قاضی هستند، نفراتی که به جز صادقی همگی‌شان در هفته نخست در ترکیب اصلی صبا حضور داشتند.

امیرحسین صادقی که در هفته نخست بازی‌ها به دلیل سه اخطاره شدن محروم بود می‌تواند به ترکیب اصلی صبای قم در جدال حساس و سرنوشت ساز هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان باز گردد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر میهمان خود استقلال اهواز هر چه زد به در بسته خورد تا از این بازی یک تساوی بدون گل و تنها یک امتیاز کسب کند و پنج‌شنبه این هفته با انگیزه کسب نخستین پیروزی خود برابر تیم نفت تهران قرار بگیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com