کد خبر ۲۹۲۹۴ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸

صبای قم و گسترش فولاد؛ دایی در تدارک نخستین برد با صبا

تیم فوتبال صبای قم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در حالی به دیدار تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود که در تدارک نخستین پیروزی با صبا است.

به گزارش قم نا ، فصل جدید لیگ برتر فوتبال از روز پنج شنبه وارد هفته سوم خود می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی پذیرای تیم مس کرمان است.

شاگردان علی دایی که در دو دیدار گذشته خود در لیگ برتر به 2 تساوی دست یافته‌اند حالا فرصت را مهیا می‌بینند که از این بازی در قم امتیازات کامل را کسب کنند تا در ادامه راه خود در لیگ شرایط بهتری داشته باشند.

این مسابقه دومین دیدار خانگی صبا در لیگ برتر محسوب می‌شود در حالی که صبا در نخستین بازی خانگی خود در قم برابر استقلال اهواز به تساوی بدون گل رسید.

علی دایی در آن مسابقه حضور 800 تماشاگر قمی را ناکافی دانست و عنوان کرد که صبا باید در بازی‌های خانگی خود حداقل 8 هزار تماشاگر داشته باشد و با این اوصاف باید دید هواداران صبا در روز پنج شنبه با چه تعداد جمعیت به ورزشگاه یادگار امام (ره) قم می‌آیند.

صبا در بازی پنج شنبه برابر گسترش فولاد باید پیروز شود گرچه وضعیت این تیم هنوز به روال ایده آل خود نرسیده و آغاز دیرهنگام تمرینات پیش فصل، سبب شده صبا از شرایط استاندارد فاصله داشته باشد.

دایی نیز امیدوار است با کسب نخستین پیروز همراه با تیم پرحاشیه‌اش به‌تدریج به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شود و نباختن در  آغاز لیگ با توجه به ناآماده بودن تیمش را نتیجه خوبی برای صبا می‌داند.

صبا که روزهای پرحادثه را پشت سر می‌گذارد و اخیراً محمدرضا کشوری فرد به عنوان سرپرست جدید این باشگاه انتخاب شده و مهدی تارتار نیز نیمکت این تیم را ترک کرده است.

با این وجود و با توجه به آمادگی بیشتر بازیکنانی چون محمد قاضی، جلال علیمحمدی و قاسم دهنوی صبا به‌تدریج به شرایط ایده آل نزدیک می‌شود و می‌تواند با کسب 3 امتیاز بازی پنج شنبه در قم گسترش فولاد را زمین‌گیر کند.

تساوی صبا در بازی با نفت نشان‌دهنده توانایی‌های صبا بود در حالی که گسترش فولاد تبریز نیز از 2 بازی قبلی خود یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و اصلاً بعید نیست که فردا دومین شکست خود را متحمل شود.

آن‌ها در نخستین بازی خود در کرج برابر سایپا، این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کردند اما در دومین مسابقه خود در خانه برابر تیم همشهری، یعنی تراکتورسازی 3 بر یک بازنده شدند تا همانند صبا در حسرت کسب پیروزی باشند.

آخرین تقابل دو تیم فصل گذشته در تبریز به تساوی بدون گل انجامید اما آخرین باری که دو تیم در قم برابر هم قرار گرفتند، برتری با صبا در روز گلزنی جلال علیمحمدی بود.

جلوه ویژه این مسابقه بازگشت ایوب کلانتری به قم و قرار گرفتن در برابر تیمی است که فصل گذشته در ترکیب آن فروغ زیادی داشت و چهره شد و به نظر می‌رسد این بازیکن انگیزه زیادی برای گلزنی برابر صبا دارد.

دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 و 25 دقیقه روز پنج شنبه 22 مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی صبای قم: حامد لک، امیرحسین صادقی،   مسعود حق جو، هاشم بیگ زاده،   قاسم دهنوی، ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی، محمد قاضی/ سرمربی: علی دایی

ترکیب احتمالی گسترش فولاد تبریز: اود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، سیدمحسن حسینی، امید نظامی پور، مهدی کیانی، مگنو باتیستا، ایوب کلانتری، داریوش شجاعیان، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی/ سرمربی: فراز کمالوند

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com