کد خبر ۲۹۲۷۱ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶
برای حضور در لیگ برتر تکواندو انجام خواهد شد

آغاز تمرینات یاسین پیشرو قم زیر نظر قهرمان جهان

تیم تکواندو یاسین پیشرو قم برای حضور در لیگ برتر تکواندو کشور تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش قم نا ، باشگاه یاسین پیشرو در سال اول حضورش در عرصه تیمداری ورزشی امتیاز یک تیم لیگ برتری تکواندو را برای استان قم خریداری کرد تا حضور بخش خصوصی در ورزش قم موجب شود قم برای نخستین بار صاحب تیمی در سطح اول تکواندو کشور شود.

تیم فوتسال لیگ برتری قم نیز مدتی بوده که در اختیار باشگاه یاسین پیشرو است و این باشگاه هزینه‌های این تیم را تقبل می‌کند.

برخلاف تیم فوتسال یاسین پیشرو که در قم تمرین می‌کند، تیم تکواندو این باشگاه قرار است تمریناتش را در کرج برگزار کند، زیرا بازیکنان ملی‌پوشی که عضو این تیم هستند ساکن شهرهای تهران و کرج هستند و مسئولان باشگاه یاسین پیشرو برای اینکه بازیکنانشان حضور قدرتمندانه‌تری در لیگ برتر داشته باشند، تصمیم گرفتند تمرینات را در تهران و کرج پیگیری کنند.

سرپرست تیم تکواندو یاسین پیشرو قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص وضعیت تیمش گفت: تمرینات از 22 مردادماه زیر نظر فریبرز عسگری مربی سابق تیم ملی و یوسف کرمی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان و آسیا در شهر کرج آغاز خواهد شد.

حسین زینال‌حسینی ادامه داد: با کادر فنی باسابقه و بازیکنان ملی‌پوش و توانمندی که در اختیار داریم علاوه بر کسب رتبه خوب در لیگ برتر تکواندو قصد داریم با معرفی چند جوان با استعداد به تیم ملی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در آغاز لیگ برتر تمرینات را در قم برگزار خواهیم کرد، گفت: به دنبال ایجاد انگیزه در بین جوانان قم و رشد و توسعه ورزش تکواندو در استان هستیم.

سرپرست تیم تکواندو یاسین پیشرو قم یادآور شد: زمانی که تمرینات در کرج آغاز شد از جوانان علاقمند و کسانی که در رشته تکواندو استعداد دارند، آزمون می‌گیریم تا هر کسی که توانایی حضور در تیم لیگ برتری را داشته باشد، عضو تیم کنیم، زیرا یکی از اهداف اصلی شکوفایی استعدادهای جوانان است.

زینال‌حسینی با اشاره به آمادگی ملی‌پوشان تیم یاسین پیشرو گفت: این تکواندوکاران در اردوی تیم ملی مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: از چند تکواندوکار قهرمان در ترکیب تیم بهره می‌بریم و با توجه به اردوها و مسابقاتی که پیش رو داریم، چند نفر از اعضا در اردوهای تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و کادر فنی تیم یاسین پیشرو نیز در طول آماده‌سازی آنها را زیر نظر خواهند گرفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com