کد خبر ۳۲۲۵۹ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
تکواندو کاران قمی :

پیروزی ارزشمند تکواندوکاران یاسین‌پیشرو برابر تیم ملی کره‌جنوبی

تیم تکواندو نوجوانان یاسین پیشرو قم موفق شد در دیداری تدارکاتی تیم ملی کره‌جنوبی را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کواندوکاران نوجوان یاسین پیشرو قم که در دو بازی اخیرشان در لیگ برتر صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده بودند، جمعه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تکواندو نوجوانان کره جنوبی رفتند.

 

حضور تیم ملی تکواندو نوجوانان کره‌جنوبی در ایران یکی از اتفاقات نادر محسوب می‌شد، چرا که کره‌ای‌ها به ندرت خارج از کشورشان حاضر به برپایی اردوهای ورزشی هستند. باشگاه یاسین پیشرو و علی رحمانی مدیرعامل این باشگاه از این فرصت نهایت استفاده را کردند و با حمایت‌هایشان شرایط انجام یک بازی تدارکاتی بین تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان کره‌جنوبی و یاسین پیشرو را فراهم آوردند.

 

تیم تکواندو نوجوانان یاسین پیشرو در شرایطی برابر کره جنوبی قرار گرفت که آنها دو بازی سنگین روز جمعه انجام داده و از نظر بدنی نسبت به حریفشان خسته بودند، اما کره‌ای‌ها با یک روز استراحت در این بازی تدارکاتی شرکت کردند.این بازی در پنج وزن انجام شد که در نهایت تکواندوکاران نوجوان یاسین پیشرو موفق شدند با نتیجه 4 بر یک حریفشان را شکست دهند. دو پیروزی این مسابقه در حالی به دست آمد که نفرات یاسین پیشرو با اختلاف 12 امتیاز برابر حریفانشان به برتری دست یافتند

مطمئنا پیروزی برابر تیم ملی کره‌جنوبی علاوه بر اینکه افتخاری برای باشگاه یاسین پیشرو محسوب می شود، برای تکواندو ایران نیز از ارزش بالایی برخوردار است و ظرفیت‌های بالای تکواندوی کشور را نشان می‌دهد.

 

منبع : تابناک

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com