کد خبر ۲۹۳۹۰ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹

دوره آموزشي پيوست نگاري فرهنگي در بهزيستي قم برگزار شد

مدير کل بهزيستي استان قم از برگزاري دوره آموزشي پيوست نگاري فرهنگي و شيوه‌هاي نوين امر به معروف و نهي از منکر در بهزيستي قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، مدير کل بهزيستي استان قم با اشاره به برگزاري دوره آموزشي پيوست نگاري فرهنگي در بهزيستي قم گفت: اين کارگاه يک روزه که به همت دفتر امور فرهنگي بهزيستي قم و با حضور مسووليني از بهزيستي کشور و همچنين کارکنان بهزيستي قم برگزار شد مباحثي پيرامون فرهنگ، چيستي فرهنگ، مديريت فرهنگ و متوليان آن، جنگ فرهنگي، عرصه‌هاي جنگ فرهنگي، لايه‌هاي فرهنگي و مهندسي فرهنگي مطرح شد.
وي با بيان اين که اين دوره آموزشي با حضور اساتيدي مجرب برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبري به عنوان سنگربان بيدار فرهنگ اسلامي در دنياي کنوني و با درک شرايط خطير فرهنگي و با توجه به همه اقتضائات زماني، موضوع مهندسي فرهنگي و پيوست نگاري فرهنگي را مطرح فرمودند.
رضا سليقه با اشاره به اين که پيوست نگاري فرهنگي در يک تعريف ساده و کوتاه به اين معناست که همه فعاليت‌ها در کشور بايد با توجه به فرهنگ انجام شود، افزود: در ميدان نبرد فرهنگي نظام اسلامي و نظام سلطه، هر چند دشمن ما در برخي از جنبه‌هاي سخت افزاري مقتدر است، اما؛ اقتدار و توانايي فرهنگ اسلام و فطري بودن پيام‌هاي اين فرهنگ، اصلي‌ترين سلاح ما در اين نبرد است.
وي به برگزاري دوره شيوه‌هاي نوين امر به معروف و نهي از منکر نيز در همين روز اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهي از منکر از واجبات الهي بشمار مي‌آيد که در روابط انساني به منظور اصلاح امور در، خانواده و جامعه به کار مي‌رود و اين دوره آموزشي به بررسي شيوه‌هاي نوين امر به معروف و نهي از منکر پرداخت که از نگاه ما و همکاراني که در اين دوره آموزشي شرکت کردند، دوره اي بسيار مفيد و مؤثر بوده است.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com