کد خبر ۲۹۴۵۵ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان قم:

تیم بانوان قم نایب قهرمان شنای کشور شد

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت تیم بانوان قم در کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های رشته شنای جشنواره مهر رضوی خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمود شریفی اظهار کرد: قم در رشته شنا بخش بانوان همواره یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌‌شود به طوری که در سال‌های اخیر همواره یا قهرمان کشور بوده یا حداقل به مقام نایب قهرمانی دست یافته است.

وی ادامه داد: آخرین موفقیت تیم شنا بانوان هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در کشور به اسفند ماه سال 1393 باز می‌گردد و در رقابت‌هایی که از قضا در شهر مقدس قم میزبان بودیم توانست با شایستگی عنوان نخست را به خود اختصاص بدهد.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: مسابقات رشته‌های مختلف جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی امسال به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی برگزار شد.

وی ابراز کرد: تیم‌هایی در تمام رشته‌های ورزش‌های جانبازان و معلولین در این دوره از مسابقات حضور داشتند در حالی که ما بر اساس سهمیه در چند رشته ورزشی آقایان و بانوان این جشنواره به میدان رفتیم و خوشبختانه در مجموع نتایج بسیار خوبی کسب کردیم.

شریفی در ادامه از موفقیت تیم شنا بانوان معلول قم در کسب عنوان نایب قهرمانی جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی خبر داد و افزود: تیم شنای بانوان هیئت جانبازان و معلولین قم با کسب سه مدال رنگارنگ به این عنوان ارزشمند دست پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان آخرین روز برگزاری رقابت‌های رشته شنا بخش بانوان جشنواره مهر رضوی، بخشی دیگر از رقابت های بخش انفرادی انجام به انجام رسید و در پایان نفرات برتر و تیم‌های اول تا سوم رده‌بندی نهایی معرفی شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در این رقابت‌ها و در ماده 100 متر آزاد کلاس S6 و S7 خانم نسترن رضایی به کسب عنوان مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به مدال نقره رسید و نخستین مدال‌آور تیم قم لقب گرفت.

وی یاد آور شد: همچنین در رشته 100 متر کرال پشت کلاس S8 و S7 الهه وزیری‌نیا دیگر نماینده موفق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بود که بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست و مدال با ارزش طلا دست یافت.

شریفی عنوان کرد: همچنین در ماده 100 متر کرال پشت کلاس S6 نسترن رضایی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد و مدال طلای این دسته را به خود اختصاص بدهد و بدین ترتیب تیم قم در این دوره از پیکارها عملکردی بسیار خوب داشته باشد.

این مسئول در پایان متذکر شد: در پایان مسابقات با احتساب نتایج انفرادی تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با کسب 46 امتیاز به مقام نائب قهرمانی بخش تیمی رسید در حالی که در‌ رقابت‌های شنا بانوان 16 شناگر از هفت استان حضور داشتند و مسابقات آنها به صورت انفرادی در هشت ماده برگزار شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com