کد خبر ۲۹۶۲۵ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
شهردار منطقه چهار قم:

احداث بلوار شهید کریمی به اتمام رسید

شهردار منطقه چهار قم از پایان عملیات عمرانی بلوار شهید کریمی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به وقفه به‌وجود آمده در عملیات عمرانی بلوار شهید کریمی افزود: این پروژه از سال‌های قبل در دستور کار شهرداری منطقه قرار داشت و درحال انجام بود ولی به دلیل انجام عملیات حفاری توسط شرکت‌های آب و فاضلاب، مخابرات و برق مدتی عملیات عمرانی پروژه متوقف شد و مجدداً در سال جاری با تخصیص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پروژه اظهار کرد: تا کنون عملیات جدول‌گذاری اعم از نهر، رفیوژ میانی و دال‌گذاری نهر عرضی، زیرسازی و آسفالت و همچنین احداث و کاشت فضای سبز بلوار مذکور به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه چهار قم گفت: تنها عملیات باقی مانده در این پروژه محل اتصال این بلوار به بلوار مرجعیت است که بعد از انجام عملیاتی بلوار مرجعیت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مشخصات پروژه بیان کرد: این پروژه به طول 900 متر در دو خط و با مساحتی بالغ بر 15هزار متر مربع آسفالت است.

متین‌فر خاطرنشان کرد: در سال جاری با احداث و تکمیل قسمتی از بلوار مرجعیت در محدوده سه راهی انسجام تا بلوار شهید کریمی و اتصال بلوار شهید کریمی به بلوار جمهوری اسلامی، شاهد کاهش بار ترافیکی برخی از خیابان‌های پرتردد منطقه خواهیم بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com