کد خبر ۲۹۸۳۹ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
به مناسبت هفته دولت

6 پروژه آموزشی و پرورشی در قم افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح 6 پروژه آموزشی و پرورشی در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش قم نا ، محسن پورگلیان با اشاره به اقدامات اداره‌کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: این اداره در زمینه نوسازی مدارس فعالیت می‌کند و احداث فضاهای آموزشی را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مباحث جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی از جمله مواردی است که در استقرار فضاهای آموزشی و پرورشی در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه نقشه‌های ساختمانی برای احداث مدارس تهیه می‌شود، گفت: مقاوم‌سازی نیز از سوی اداره‌کل پیگیری می‌شود و ساختمان‌های آموزشی و پرورشی به وسایل مورد نیاز تجهیز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز براساس ضوابط خاصی صورت می‌گیرد و استانداردهای فضاهای آموزشی در آن لحاظ می‌شود.

پورگلیان از افتتاح 6 پروژه آموزشی و پرورشی در استان قم به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: این مراسم هفتم شهریورماه با حضور استاندار قم و امان‌الله عباسی معاون سازمان نوسازی مدارس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل پنج مدرسه با 50 کلاس درس و 10 هزار مترمربع فضای آموزشی و سالن ورزشی بوده که چهار پروژه در شهر قم و دو پروژه دیگر در روستاهای اطراف است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم یادآور شد:‌ مراسم افتتاحیه 6 پروژه آموزشی و پرورشی به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی سرافرازان جانباز در شهرک ایثار برگزار می‌شود که این مدرسه دارای 14 باب کلاس و اتاق اداری و جنبی بوده و 3 هزار و 241 مترمربع زیربنا دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com