کد خبر ۳۰۸۵۹ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
مدیر کل نوسازی مدارس استان قم مطرح کرد

اجرای عملیات استانداردسازی در 27 مدرسه استان قم

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم گفت: عملیات استاندارد سازی در 27 مدرسه استان قم انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن پورگلیان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه آموزشی در قم ضمن بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در سال 94 تعداد 24 مدرسه با زیر بنای 40 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد تومان در استان قم به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: 11 مدرسه در نقاط مختلف استان به مساحت 15 هزار متر مربع کارهای مقاوم سازی در آنها آغاز شده و در 27 مدرسه هم عملیات استاندار سازی و نصب وسایل گرمایشی و سرمایشی اقدامات لازم صورت پذیرفت که تا پایان امسال این تعداد به 40 مدرسه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم بیان کرد: این چهار مدرسه در مجموع دارای 51 کلاس درس با زیربنای حدود 10 هزار متر مربع و مساحت زمین بیش از 17 هزار متر مربع هستند که برای ساخت این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و سفر رهبری تامین شد.

شایان ذکر است این چهار پروژه، در مناطق پردیسان و خیابان امام خمینی قم واقع شده‌اند و امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها در هنرستان کار و دانش شهید عباس عاصمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان و خانواده شهید برگزار شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com