کد خبر ۳۰۶۹۸ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم:

ثبت نام پنجمین آزمون سنجش مهارت آغاز شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد عطارنیا با اشاره به برگزاری پنجمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله در سال جاری اظهار کرد: این آزمون 23 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام در این آزمون از امروز تا دهم مهر ماه فرصت دارند تا به سایت http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و پس از خرید کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اجرای آزمون‌های سنجش مهارت شامل دو مرحله کتبی و عملی است، گفت: متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌ها(صنایع دستی، فرش، نان، غله و...) باید پس از ثبت نام در آزمون روزهای 21 و 22 مهر ماه به سایت یادشده مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

عطارنیا بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com