کد خبر ۳۰۸۷۸ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

ثبت‌نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز ثبت‌نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در استان قم از چهارم تا چهاردهم مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد عطارنیا با اشاره به آغاز ثبت‌نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت، اظهار کرد: ثبت‌نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از تاریخ چهارم مهر ماه آغاز شده و تا پایان 14 مهر ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ هشتم تا دهم آبان ماه امسال همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان در سومین آزمون ادواری سنجش مهارت امسال، گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند از تاریخ چهارم تا چهاردهم مهر ماه در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

عطارنیا با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود، در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از تاریخ 27 تا 29 مهر ماه امسال با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، تاکید کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com