کد خبر ۲۹۹۵۰ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

فعالیت 98 نفر آزاده سرافراز در آموزش و پرورش استان قم

رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: اکنون 98 نفر آزاده سرافراز در آموزش و پرورش استان قم مشغول به خدمت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، قادر حجتی ظهر امروز در همایش تجلیل از 98 نفر آزاده فرهنگی و خانواده‌های آنها که با حضور مدیران سازمان آموزش و پرورش قم در سالن مرکز رفاهی فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون 98 نفر آزاده سرافراز در آموزش و پرورش استان قم مشغول به خدمت هستند که امروز این مراسم با حضور آزادگان فرهنگی و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش هر سال برای آزادگان فرهنگی برگزار می‌شود که در آن آزادگان هشت سال دفاع مقدس از خاطرات خود که در دوران سخت اسارت داشتند، مطالبی را برای حاضران بازگو می‌کنند تا نوجوانان و جوانان ما از رنج‌ها و سختی‌هایی که برای حفظ این انقلاب کشیده شده آگاه شوند.

رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از این عزیزان است تا بدانند هیچگاه فراموش نخواهند شد و سختی‌ها و رنج‌هایی که در دوران اسارت کشیده‌اند، از یادها نمی‌رود.

وی عنوان کرد: در کشور آلمان بعد از گذشت نزدیک به 80 سال از جنگ جهانی هنوز برای قربانیان در این جنگ امتیازات خاصی قائل هستند، در حالیکه جنگ ما با صدام، تحمیلی بود و جوانان و مردان ما از جان و زندگی خود گذشتند و به اراده و میل خود به جبهه‌ها عازم شدند، چرا نباید خدمات مناسب و خوبی به آزادگان کشور ارائه شود.

در این مراسم لوح تقدیر از طرف وزیر آموزش و پرورش به آزادگان فرهنگی اعطا شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com