کد خبر ۳۰۹۳۱ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم مطرح کرد

تحویل 100 مدرسه خیرساز به آموزش و پرورش استان قم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: در بحث خیرین مدرسه‌ساز، استان قم یکی از استان‌های پیشتاز است، خیرین تاکنون 33 درصد از فضاهای آموزشی استان را ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند که این عدد شامل 100 مدرسه می‌شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن پورگلیان در مراسم افتتاح مدرسه میری که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان میری و صنیع خانی اظهار کرد: در ساخت این مدرسه دو موضوع مبارک وجود دارد، یکی اینکه زمین این مدرسه توسط خانواده‌ای خیر اهدا شده است و دیگر اینکه در ساخت ساختمان مدرسه از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم استفاده شده است.

وی ادامه داد: در بحث خیرین مدرسه‌ساز، استان قم یکی از استان‌های پیشتاز است و خیرین تاکنون 33 درصد از فضاهای آموزشی استان را ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند که این عدد شامل 100 مدرسه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در خصوص دبیرستان حاج سید اسماعیل میری گفت: این مدرسه و سالن ورزشی مجاور آن در مجموع دارای دو هزار و 500 مترمربع زیربناست که هزار و 800 مترمربع از آن فضای آموزشی و 700 مترمربع سالن ورزشی است، این مدرسه همچنین دارای 12 کلاس درس، 9 فضای اداری و جانبی، چهار سالن و کارگاه است.

وی یادآور شد: مرحوم حاج سید ناصر میری در زمان حیات خود زمین این مدرسه را اهدا کرد و خانواده میری تاکنون 10 هزار مترمربع زمین برای مدرسه‌سازی تقدیم آموزش و پرورش کرده‌اند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com