کد خبر ۳۰۲۴۵ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم:

یاسین‌‌پیشرو قم برابر تیم ملی قطر فوتسالی تاکتیکی به نمایش گذاشت

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم گفت: بازیکنان ما در مصاف با تیم ملی فوتسال قطر فوتسالی زیبا و تاکتیکی به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجعفر عابدی اظهار کرد: برتری ارزشمند تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم ملی فوتسال قطر زمانی قابل توجه و اهمیت بیشتر است که بدانیم تیم ملی قطر از چند بازیکن مطرح خارجی به ویژه برزیلی‌ها در ترکیب خود استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد: امکاناتی که قطری‌ها برای تیم ملی فوتسال خود تدارک دیده‌اند قابل مقایسه با امکانات فوتسال ما نیست، اما آنچه که موجب شد تا نماینده شایسته فوتسال ایران یعنی تیم یاسین‌پیشرو قم بتواند این تیم را شکست دهد، غیرت مثال‌زدنی و تعصب بالای بازیکنان بود.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: بازیکنان تیم در همه لحظات این بازی به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و با انجام بازی کاملاً تاکتیکی و بهره مناسب از توان بالای تکنیکی، تیم ملی قطر را در خانه با شکست مواجه کردند.

وی یادآور شد: قط‌ری‌ها امکانات و شرایط خوبی برای انجام این بازی فراهم کرده‌‌ بودند و در مجموع میزبانی خوبی از تیم فوتسال یاسین‌پیشرو ایران انجام داده‌اند که باید سعی کنیم در این بخش از آنها الگو بگیریم چرا که در حال حاضر قوی‌ترین کشور آسیایی در فوتسال هستیم.

عابدی با اشاره به کیفیت بازی یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم ملی فوتسال قطر تصریح کرد: بازیکنان تیم از همان لحظات ابتدایی بازی برتری خود را به تیم ملی قطر دیکته کردند و حاصل بازی خوب آنها گل دقیقه چهارم محمد کرمانی بود که تیم را یک بر صفر پیش انداخت.

وی با بیان اینکه در اکثر لحظات این بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم فوتسال یاسین‌پیشرو ایران بود، خاطرنشان کرد: در دقیقه نهم نیمه نخست این دیدار تیم ملی فوتسال قطر توانست گل تساوی را وارد دروازه تیم کند، اما محمدحسین کوهستانی در دقیقه سیزدهم گل دوم تیم یاسین‌پیشرو قم را به ثمر رساند.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم خاطرنشان کرد: در ادامه بازی بار دیگر این بازیکنان تیم یاسین‌پیشرو قم بودند که مزد برتری خود را گرفتند و توسط محمد کرمانی به گل سوم رسیدیم، ضمن اینکه گل چهارم توسط محمدحسین کوهستانی تیر خلاص را بر پیکر قطری‌ها شلیک کرد و تیم یاسین‌پیشرو قم این بازی را مقتدرانه با حساب چهار بر یک به سود خود خاتمه داد و گام نخست را برابر تیم ملی فوتسال قطر محکم برداشت.

وی یادآور شد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین مسئولان قطری و تیم یاسین‌پیشرو قم، قرار است دو تیم عصر چهارشنبه هجدهم شهریورماه در دومین بازی تدارکاتی خود در سالن اختصاصی تیم السد قطر به میدان بروند و سپس یاسین‌پیشرو برای ادامه بازی‌های لیگ برتر به ایران بازخواهد گشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com