کد خبر ۳۰۵۵۸ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲

مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء در قم برگزار شد‌

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء با حضور آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و طلاب و اساتید این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هم‌زمان با بازگشایی حوزه‌های علمیه، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه عالی خاتم‌الاوصیا با حضور آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم، آیت‌الله علی‌دوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌و طلاب و اساتید این مدرسه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام عصاری مدیر مدرسه خاتم الاوصیا در سخنانی اهداف و برنامه‌های این مدرسه علمیه را تبیین کرد.

حجت‌الاسلام  والمسلمین فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه قم نیز در ادامه این مراسم بر ضرورت توجه طلاب به مسائل اخلاقی و تهذیب نفس تاکید کرد.

آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز در مراسم افتتاح مدرسه عالی خاتم الاوصیا بر توجه طلاب به موضوع مباحثه و اهمیت آن در فراگیری دروس علوم دینی سخن گفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بزرگان و فقهای زیادی در طول تاریخ مدافع دین مبین اسلام بوده‌اند که هر یک می‌توانند الگویی برای طلبه‌های جوان باشند.

در پایان این مراسم مراسم تقدیر و تجلیل از اساتید و طلاب نمونه مدرسه عالی خاتم الاوصیا برگزار شد.

منبع  : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com