کد خبر ۳۰۵۹۲ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

اعزام بدمینتون‌بازان قم به رقابت‌های دختران نوجوان و جوان کشور

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام دختران بدمینتون‌باز قم به رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان دختران کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی پنجه‌باشی اظهار کرد: نخستین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر در حالی برگزار می‌شود که دختران بدمینتون‌باز قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدارسیون بدمینتون کشورمان، نخستین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر کشور با حضور برترین‌های این دو رده سنی و با عنوان یادواره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر کشور از روز پنجشنبه بیست و ششم شهریور ماه رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند در حالی که جدال آنها به مدت چهار روز تا بیست و نهم شهریورماه ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان هیئت بدمینتون استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد و دختران بدمینتون باز قم با کادر فنی خود روز چهارشنبه هفته جاری راهی این دوره از پیکارها خواهند شد.

پنجه‌باشی ابراز کرد: ابتدا رقابت‌های رنکینگ رده سنی جوانان در روزهای به انجام رسید و سپس دختران شرکت کننده در بازی‌های رنکینگ رده سنی نوجوانان در روزهای بیست و هشتم و بیست‌ونهم شهریور در سالن اختصاصی بدمینتون شهر بیرجند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از پیکارها با حضور بدمینتون‌بازان استان‌های مختلف در دو بخش یک‌نفره و دونفره به انجام می‌رسد، عنوان کرد: بدمینتون‌بازان نوجوان و جوان کشور در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که امسال نیز رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان و نوجوانان کشور در دو مرحله برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه از حضور داوران قمی در دوره ارتقاء این حرفه خبر داد و یاد آور شد: هم‌زمان با برگزاری مسابقات رنکینگ نوجوانان و جوانان دختر کشور در بیرجند، دوره ارتقاء داوری درجه 2B به 2A نیز با حضور 13 داور از استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه از دعوت بدمینتون‌باز نوجوان قمی به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد و عنوان کرد: با اعلام فدراسیون بدمینتون تعداد 15 بدمینتون‌باز به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند در حالی که محمدباقر ترابی نماینده قم در این اردو محسوب می‌شود.

پنجه‌باشی یادآور شد: این تعداد بدمینتون‌باز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به ششمین مرحله اردوی آمادگی به منظور حضور در رقابت‌های بین المللی دعوت شدند و محمدباقر ترابی به عنوان قهرمان بخش انفرادی رقابت‌های نخستین مرحله رنکینگ کشور در این دوره حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، بازیکنان دعوت شده به این اردو از استان‌های کردستان، زنجان، قم، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، تهران، همدان، سیستان و بلوچستان و گیلان هستند و تا بیست و هفتم شهریورماه جاری زیر نظر مرتضی ولی‌دروی سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان، جوان و امید کشورمان در سالن بدمینتون شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی به تمرین خواهند پرداخت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com