کد خبر ۳۰۶۹۴ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
به همت سرپرستی بانک صادرات استان قم صورت گرفت

توزیع لوازم‌التحریر ایرانی میان دانش‌آموزان نیازمند قمی

سرپرستی شعب بانک صادرات استان قم در آستانه مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید، صدها بسته لوازم‌التحریر ایرانی را در میان دانش‌آموزان نیازمند قمی توزیع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در آستانه مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید مدارس، مراسم مختلفی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای توزیع در میان دانش‌آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود و در عین حال، برخی سازمان‌ها و نهادها نیز از محل درآمدهای خود، این کار را انجام می‌دهند.

سرپرستی شعب بانک صادرات استان قم نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تولید داخل، 500 بسته کامل لوازم‌التحریر تولید داخل را با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش در میان دانش‌آموزان مدارس مناطق کمتر برخوردار قم توزیع کرد.

غلامرضا صیفوری مدیر شعب این بانک در استان قم با اشاره به این مطلب اظهار کرد: بسته‌های لوازم‌التحریری که برای توزیع در میان دانش‌آموزان بی بضاعت تهیه شده بود شامل دفتر، مداد رنگی، جامدادی و مداد و خودکار در رنگ‌های مختلف است که همگی از میان تولیدات داخلی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در مجموع 500 بسته هر یک به ارزش 100 هزار ریال تهیه و در میان دانش‌آموزان قمی توزیع شد.

صیفوری خاطرنشان کرد: شناسایی مدارس و دانش‌آموزان بی بضاعت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم صورت گرفت و بسته‌های لوازم‌التحریر هم در اختیار مدیران این واحدهای آموزشی قرار داده شد تا در میان دانش آموزان توزیع کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com