کد خبر ۳۰۹۲۹ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
جریان رسانه ای هاشمی از قم چه می خواهد؟

توسل به سندسازی ناشیانه برای القای محبوبیت هاشمی در قم + سند

جریان رسانه ای وابسته به آقای هاشمی رفسنجانی با توسل به سندسازی ناشیانه تلاش دارد چنین القا کند که وی در میان فضلا و روحانیون قم پایگاه اجتماعی داشته تا جایی که "فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم" برای درخواست آزادی محکوم امنیتی یعنی مهدی هاشمی، اقدام به نامه نگاری به مراجع تقلید نموده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، پس از سفر غیر رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی به قم که در روز عید سعید قربان انجام گرفت، پایگاه اطلاع رسانی وابسته به دفتر وی  تلاش کرد تا وانمود کند علیرغم اینکه سفر مذکور غیررسمی و بدون اطلاع قبلی بوده است، مردم قم استقبال گسترده ای از وی داشته اند. اما حتی همان دو تصویر بسته از حضور آقای هاشمی در حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) در سایت مذکور چنین ادعایی را اثبات نمی کرد.

 به دنبال این موضوع طی روزهای اخیر جریان رسانه ای وابسته به دفتر آقای هاشمی که در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی دارد، با انتشار نامه ای تلاش کرد چنین وانمود کند که طلاب و روحانیون قم حمایت گسترده ای از وی دارند و حتی در نامه ای به مراجع تقلید درخواست آزادی محکوم امنیتی و اقتصادی یعنی مهدی هاشمی رفسنجانی را نموده اند.

کانال وابسته به آقای هاشمی رفسنجانی که اخیراً در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی شده است، تصویر نامه ای خطاب به مراجع تقلید  را منتشر نموده که ذیل آن امضای سی نفر دیده می شود و ادعا شده از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم می باشند.

 فارغ از این که برخی از این امضاها اصولا فاقد نام می باشند، سایر آنها نیز افراد ناشناخته ای هستند که حتی در صورت واقعی بودن اسامی آنها پایگاه اجتماعی چندانی برای آقای هاشمی محسوب نمی شوند.

البته شاید تنظیم کنندگان نامه خود می دانستند که با وجود اسناد و مدارک بسیار فراوان برای محکومیت این مجرم امنیتی، قطعا مراجع معظم تقلید در این مسئله دخالتی نخواهند کرد اما این جریان با کمال وقاحت در متن نامه مذکور مدعی شده است اهل قانون و حقوقدانان طراز اول پس از دیدن پرونده مهدی هاشمی گفته اند: چیزی در پرونده موجود نیست و جرمی اتفاق نیفتاده است!

از دیگر نکات جالب این سندسازی برای القای داشتن محبوبیت و پایگاه اجتماعی آقای هاشمی در قم این است که نامه مذکور که دارای اشتباهات تایپی هم هست، آنقدر ناشیانه بوده که حتی در سایت رسمی وابسته به دفتر وی منتشر نشده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com