کد خبر ۳۱۲۳۵ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
روزهای ششم تا هشتم آبان‌ماه صورت می‌گیرد

آغاز تلاش ایثار ماهان‌تندیس قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

تیم‌ بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم به مرحله نخست بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از قهرمانی ارزنده‌ای که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال 1393 به دست آورد، اکنون این تیم با تمام قوا برای دفاع از عنوان قهرمانی قبل خود به میدان می‌رود.

ایثار ماهان تندیس قم امسال پنجمین سال حضور متوالی خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشور را تجربه می‌کند و بعد از یک مقام پنجمی در نخستین حضور، دو مقام نایب قهرمانی در دوره‌های دوم و سوم و کسب عنوان قهرمانی در دوره چهارم حضور خود در لیگ برتر اکنون در پنجمین سال حضور در این رقابت‌ها قصد تکرار قهرمانی دوره گذشته را دارد.

تمام تدابیر لازم برای حضور پرقدرت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اندیشیده شده و این تیم قصد دارد در هفته نخست آبان ماه یعنی کمتر از یک ماه دیگر به مصاف حریفان برود.

این در حالی است که امسال نیز هشت تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور دارند و بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند تا تکلیف بازی‌های مراحل بعد و نهایی لیگ برتر امسال مشخص شود.

باشگاه‌های شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان هستند.

همچنین در گروه دوم مقدماتی تیم‌های پیام مخابرات اصفهان نایب قهرمان دوره قبل، شهرداری آمل یکی از تیم‌های با سابقه لیگ برتر، هیئت جانبازان و معلولین خوزستان و شهرداری تبریز تیم تازه وارد به باز‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته برای بازی‌های هر دو گروه مقدماتی، در گروه نخست مرحله آغازین بازی‌ها روزهای ششم تا هشتم آبان ماه به میزبانی باشگاه شهرداری اراک به انجام خواهد رسید در حالی که ورود تیم‌ها روز ششم آبان و برگزاری بازی‌ها روزهای هفتم و هشتم آبان‌ماه برنامه‌ریزی شده است.

طبق برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، روز پنجشنبه هفتم آبان‌ماه از ساعت 9 صبح تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در نخستین دیدار خود برابر تیم تازه به لیگ برتر آمده یعنی آلومینیوم المهدی هرمزگان قرار می‌گیرد.

همچنین از ساعت 11 تیم‌های شهرداری اراک و هیئت زنجان با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نوبت عصر نیز از ساعت 17 تیم‌های ابتدا هیئت زنجان با آلومینیوم المهدی هرمزگان دیدار می‌کند و سپس تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم برابر میزبان یعنی شهرداری اراک صف‌آرایی می‌کند.

در روز دوم و پایانی بازی‌های مرحله نخست از گروه نخست مقدماتی بازی‌های این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور ابتدا از ساعت 9 صبح تیم‌های هیئت زنجان و ایثار ماهان تندیس قم به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس بازی پایانی بین تیم‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان و شهرداری اراک انجام می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com