کد خبر ۳۱۲۴۳ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶
مسئول آموزش در صنایع و صنوف فنی و حرفه‌ای قم خبر داد

شرکت 800 نفر در دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت در قم

مسئول آموزش در صنایع و صنوف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: بیش از 800 نفر از شاغلین در قالب 17 حرفه آموزشی زیرپوشش آموزش‌های ارتقای مهارت قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رحمت‌الله حسین‌خانی ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزشی 6 ماهه اول مرکز آموزش شکوهیه اظهار کرد: تحقق تمام برنامه‌های مربوط به آموزش شاغلین مستلزم همکاری بیشتر کارخانجات و اتحادیه‌های صنفی است.

وی اظهار کرد: با وجود محدویت‌های موجود و با پیگیری‌ها و تلاش همکاران و راهنمایی‌های حوزه معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای قم و بر اساس اطلاعات موجود در پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مرکز آموزش شاغلین صنایع و صنوف در نیمه اول سال جاری 811 نفر از شاغلین را در قالب 17 حرفه آموزشی و ارائه 44 هزار و 988 نفر ساعت، زیر پوشش آموزش‌های ارتقا مهارت قرار داده است.

مسئول آموزش در صنایع و صنوف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم افزود: مبنای تمام دوره‌های برگزار شده و یا در حال برگزاری بر اساس درخواست کارفرمایان و مسئولان واحد‌های تولیدی و صنفی است.

وی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی که به نامه مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم پاسخ داده‌اند از دیگر مدیران صنایع و روسای اتحادیه‌های صنفی که فرم‌های مربوط به نیاز سنجی آموزشی را دریافت کرده‌اند درخواست کرد تا نیازهای آموزشی خود را به واحد آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com