کد خبر ۳۱۳۰۷ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
استاندار قم:

توسعه متوازن قم در زمینه ارائه خدمات پستی ضروری است

استاندار قم با اشاره به جمعیت بالای ساکن در شهرک پردیسان و نیاز مبرم این منطقه به ارائه خدمات مختلف از جمله خدمات پستی گفت: توسعه متوازن قم در زمینه ارائه خدمات پستی ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار با هیئت مدیره شرکت پست استان قم طی سخنانی با اشاره به نیاز روز افزون به خدمات الکترونیکی در سیستم‌های ارتباطی شرکت پست اظهار کرد: اهمیت به کار بردن روش‌های الکترونیکی در انتفاع بیشتر کاربران است و ارتقای زیرساخت‌ها با بکارگیری ابزارهای روز دنیا امری ضروری است.

وی فناوری‌های نوظهور را فرصتی مناسب برای خدمت به مردم قلمداد کرد و اظهار داشت: باید دیدگاه‌های صحیح استفاده از علوم جدید نهادینه شده و از وسایل ارتباطی جدید در قالب یک نیروی کمکی بهره برد.

استاندار قم با تأکید بر لزوم ایجاد دیدگاه‌های فرا استانی و ملی در بین مدیران اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید متقارن با سایر استان‌های کشور باشد تا رشد و توسعه همه جانبه فراهم شود.

صادقی همچنین با اشاره به جمعیت بالای ساکن در شهرک پردیسان و نیاز مبرم این منطقه به ارائه خدمات مختلف از جمله خدمات پستی ادامه داد: توسعه نامتوازن در شهر و استان نباید مانع از بهره‌مندی مناطق مختلف از خدمات و منابع شود.

در ابتدای جلسه بیرانوند مدیرکل شرکت پست استان قم با اشاره به تغییرات ساختاری در بخش‌های مدیریتی و اجرایی شرکت پست برای کاهش بار مالی و نیز تسریع در ارائه خدمات و بهینه‌سازی فعالیت‌ها افزود: سرویس‌های ویژه و جدیدی با حضور مقام عالی وزارت در استان قم به بهره‌برداری رسیده است که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خدمات مهمی برای مردم قم فراهم شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com