کد خبر ۳۲۷۲۱ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
توسط خیرین بسیجی پایگاه شهدای مسجد جامع انجام شد

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان قمی

فرمانده پایگاه شهدای مسجد جامع حوزه شهید قربانی از توزیع 280 کارت خرید کالا، پرداخت 140 میلیون تومان وام فرض‌الحسنه بدون کارمزد و خرید منزل برای نیازمندان توسط خیرین این پایگاه مقاومت بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ابوالفضل بیان با اشاره به اینکه پایگاه بسیج مسجد جامع قم از سال‌های آغازین انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله اعزام نیروهای بسیجی به جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده است اظهار کرد: اکنون این پایگاه با محوریت قرار دادن کیفیت‌بخشی حلقه‌های معرفتی صالحین توانسته در سطح ناحیه امام حسین(ع) و حوزه شهید قربانی به رتبه‌های مناسبی برسد.

وی افزود: برخی از خانواده‌های محدوده استحفاظی پایگاه شهدا مسجد جامع از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند به همین منظور خیرین این پایگاه هر ساله با جمع‌آوری کمک‌های نقدی در راستای مطلوب‌سازی وضعیت معیشتی این خانواده‌ها اقدامات موثری را انجام می‌دهند.

فرمانده پایگاه شهدای مسجد جامع حوزه شهید قربانی قم کمک به نیازمندان جامعه را یکی از ویژگی‌های بسیجیان دانست و تصریح کرد: حضرت علی(ع) به عنوان الگوی بسیجیان به این امر توجه ویژه داشتند و برای رفع مشکلات نیازمندان از خوراک خود نیز می‌گذشتند.

وی با اعلام اینکه امسال 280 کارت خرید مواد غذایی با هزینه‌ای بالغ بر بیش از یک میلیون و 700 هزار تومان در میان نیازمندان منطقه یک قم توزیع شده است مطرح کرد: طی هفت ماه اخیر سال جاری بیش از 140 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد به خانواده‌های کم بضاعت پرداخت شده است.

بیان به خرید منزل 80 متری با هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیون تومان در منطقه پردیسان برای یکی از فقرا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استمرار همیاری خیرین این پایگاه مقاومت و مشارکت دیگر داوطلبین برای رفع مشکلات نیازمندان گام‌های بیشتری برداشته شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com