کد خبر ۳۲۸۹۵ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم مطرح کرد

1500 بیمار صعب‌العلاج در قم چشم انتظار خیران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم گفت: کمیته امداد قم برای تامین هزینه‌های یک هزار و 500 بیمار صعب‌العلاج و بی‌بضاعت به کمک‌های خیرین نیازمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قم، مهدی عسگری عملکرد کمیته امداد قم در راستای رسیدگی به بیماران نیازمند مورد حمایت را حاصل کمک خیرین نگرش مدیریت و کارکنان حوزه درمان کمیته امداد قم دانست و گفت: ما در کمیته امداد این سخن مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه های درمانی خود قرار داده‌ایم تا اگر در خانواده‌ای کسی مریض شد بیش از رنج مریض‌داری رنج دیگری نداشته باشد.

وی افزود: حتی اگر اعتبارات دولتی برای تامین هزینه‌های درمان و نگهداری بیماران صعب‌العلاج کافی نباشد از طریق خیرین و نیکوکاران اقدام به این امر خواهیم کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از وجود یک هزار و 500 بیمار صعب‌العلاج مورد حمایت در قم خبر داد و گفت: 134 نفر از آنها دچار بیماری خاص، 80 نفر بیمار سرطانی و 360 نفر نیازمند نگهداری و پوشینه هستند و 17 بیمار نیز دچار زخم بستر شده و به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند.

وی ضمن درخواست کمک‌های خیرین برای تامین هزینه‌های بیماران صعب‌العلاج نیازمند، از کمک‌های ویژه یک خیر سلامت قمی یاد کرد و اظهار داشت: این فرد نیکوکار 900 تخته پتو و 300 کیلوگرم گوشت قرمز برای بیماران صعب‌العلاج تهیه کرد.

عسگری افزود: این خیر همچنین هر دو هفته یک‌هزار و 440 بسته پوشینه و 300 کیلوگرم گوشت قرمز را برای اهدا به بیماران تامین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد : این نیکوکار قمی تیم پرستاری را برای رسیدگی و عملیات تعویض پانسمان و مسائل بهداشتی این بیماران به منازلشان اعزام می‌کند که این اقدام در نوع خود کم‌نظیر است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com