کد خبر ۳۱۳۷۶ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
مديركل پدافند غيرعامل :

جاذبه های گردشگری قم نیازمند تبلیغات رسانه‌ای است

مهدی متقيان مديركل پدافند غيرعامل استان قم گفت: جاذبه های گردشگری و تاریخی قم برای معرفی نیازمند تبلیغات رسانه ای و محیطی است ، میزبانی از گردشگران و زائران در این استان باید با ارایه خدمات شایسته رفاهی، تفریحی و گردشگری صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدي متقيان در بازدید از نمایشگاه قاب قم که در مقابر گنبد سبز برپاست اظهار داشت: با توجه به اینکه جاذبه‌های گردشگری و تاریخی در استان قم منصر به فرد است نیازمند تبلیغات رسانه‌ای و محیطی است تا کار فرهنگی در این عرصه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه  معرفی جاذبه های گردشگری اشتغالزایی را در استان به همراه دارد گفت: با معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از این مکانها بازدید می کنند و این امر باعث اشتغالزایی در استان می شود.

متقیان افزود: استان قم با وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه ای که دارد می تواند با جذب گردشگران مذهبی در استان، درآمدزایی و رشد اقتصادی را در سطح استان و ملی فراهم سازد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری در استان ضروری است گفت: میزبانی از گردشگران و زائران در این استان باید با ارایه خدمات شایسته رفاهی، تفریحی و گردشگری صورت بگیرد.

مديركل پدافند غيرعامل استان قم افزود: از این رو برای معرفی آثار تاریخی و گردشگری قم سرمایه گذاری باید انجام شود.

نمایشگاه قاب قم با هدف نمایش آثار تاریخی قم و گردشگری قم از دریچه دوربین عکاسان استان قم به معرفی حدود 50 مکان تاریخی و گردشگی قم پرداخته است.

آثارعکاسی شده شامل مکان هایی از جمله تیمچه فرش قم، بازار کهنه، خانه های تاریخی استان، کاروانسراها، قلعه ها، بادگیرها، پل ها،غارها، آتشکده ها، آب انبارها و امامزادگان قم است که تا 30 مهرماه صبح ها از ساعت 9 الی 14 پذیرای علاقمندان است.

منبع: ایسنا

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com