کد خبر ۳۱۴۴۰ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم خبر داد

اعزام وزنه‌برداران قم به 4 رده سنی مسابقات جوانان کشور

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم گفت: وزنه‌برداران قم در تلاش برای کسب عناوین برتر 4 رده سنی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور با حریفان خود پیکار می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدحسین شجاع‌فرد اظهار کرد: وزنه‌برداران قم با هدف کسب آمادگی لازم به منظور حضور موفق در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور تمرینات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم که بهترین نمایش را در این پیکارها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری رقابت‌های این رده سنی در دو گروه به میزبانی شهرهای همدان و مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم تصریح کرد: میزبانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در حالی به شهرهای همدان و مسجد سلیمان سپرده شده است که شرکت کنندگان در این دوره برای کسب عناوین برتر و راهیابی به تیم ملی تلاش می‌کنند.

شجاع‌فرد تصریح کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور توسط فدراسیون به چهار گروه سنی تقسیم‌بندی شده است و ابتدا پیکارهای رده‌های سنی 17 و 18 سال و سپس رقابت‌های رده‌های سنی 19 و 20 سال با حضور چهره‌های شاخص از سراسر کشور به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری و اعلام کمیته مسابقات این فدراسیون، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 17 و 18 سال از امروز به مدت سه روز به انجام خواهد رسید تا برترین‌های دسته‌های مختلف مشخص شوند.

شجاع‌فرد خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در رقابت‌های رده سنی 17 و 18 سال متولدین سال‌های 1376 و 1377 هستند و رقابت ‌خود را برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف به میزبانی شهر همدان برگزار می‌کنند؛ در حالی که هیئت‌های استانی تا یازدهم مهرماه فرصت داشتند تا اسامی نفرات خود را به همراه سرپرست و مربی به فدراسیون وزنه‌برداری ارسال کنند.

وی اظهار کرد: همچنین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 19 و 20 سال ویژه متولدین سال‌های 1374 و 1375 به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان برگزار می‌شود و اعزام این گروه از وزنه‌برداران قم در آبان‌ماه انجام می‌شود.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم اضافه کرد: این دوره از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور از سوی فدراسیون وزنه‌برداری با عنوان یادواره شادروان استاد بهمن مطلق نامگذاری شده  و در روزهای سیزدهم تا پانزدهم آبان‌ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در حالی برگزار می‌شود که پیش از این فدراسیون وزنه‌برداری در راستای شناسایی بهتر استعدادهای رده‌های سنی این رشته، رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور را نیز در دو رده سنی مختلف یعنی مسابقات 13 و 14 سال و پیکارهای 15 و 16 سال برگزار کرده بود.

شجاع‌فرد در پایان به آمادگی تیم لیگ برتری یاسین‌پیشرو قم برای حضور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: نماینده قم در پایان پیکارهای هفته نخست در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده و با قهرمانان نام‌دار خود به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com