کد خبر ۳۱۵۷۴ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
با کسب 6 امتیاز از 3 مسابقه

صدراسیستم قم به جمع 4 تیم برتر فوتسال کشور راه یافت

تیم فوتسال امید صدراسیستم قم موفق به کسب مجوز صعود به جمع چهار تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتسال امید صدراسیستم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های استان قم امسال در مسابقات لیگ امیدهای کشور حضور یافت و تا این لحظه از سه مرحله حساس و سخت این رقابت‌ها به سلامت عبور کرده است.

بعد از انجام بازی‌های سخت و نفس‌گیر در مراحل نخست و دوم، مرحله سوم رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور صادرکننده مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و فوتسالیست‌های صدراسیستم با تمام توان برابر رقبا به میدان رفتند.

در نهایت با درخشش تک تک بازیکنان تیم صدراسیستم، نماینده قم از دیدارهای مرحله سوم با کسب نتایج بسیار خوب بالا آمد در حالی که بازی‌های این مرحله از فصل جاری رقابت‌های لیگ فوتسال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم امید صدراسیستم به انجام رسید.

امیدهای صدراسیستم قم با هدایت یکی از مربیان با تجربه فوتسال استان قم یعنی تقی عطایی و با شرایط خوبی برای صعود به مرحله نهایی با حریفان روبه‌رو شدند و در نهایت با کسب دو پیروزی برابر رقبا و البته تحمل یک باخت در روز پایانی از این مرحله بالا آمدند.

تیم فوتسال امید صدراسیستم قم در مرحله سوم لیگ برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله نهایی باشگا‌ه‌های کشور به مصاف تیم‌های فوتسال امید مقاومت قرچک، پرسپولیس همدان و مس سونگون ورزقان نماینده استان آذربایجان شرقی رفت.

تیم فوتسال امید صدراسیستم قم در سالن شهدای بهزیستی شهر مقدس قم میزبانی این مرحله از رقابت‌ها را بر عهده داشت و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در این مرحله به ترتیب ابتدا با مس سونگون‌ورزقان، سپس با مقاومت قرچک و در نهایت با تیم پرسپولیس همدان دیدار کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال کشورمان، دیدارهای مرحله سوم از مسابقات فصل جاری لیگ رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور به مدت سه روز در سالن شهدای بهزیستی قم و با رقابت چهار تیم مدعی صعود به انجام رسید و در نهایت نماینده قم به عنوان صدرنشین صعود کرد و نماینده قرچک دوم شد.

تیم فوتسال امید صدراسیستم قم در این رقابت‌ها دو پیروزی کسب کرد در حالی که ابتدا با نتیجه یک بر صفر مقابل مقاومت قرچک و سپس با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم امید مس سونگون ورزقان به برتری رسید و بدین‌ترتیب با وجود باخت 6 بر چهار روز پایانی برابر پرسپولیس همدان باز هم به عنوان صدرنشین صعود کرد.

دیدارهای مرحله سوم از مسابقات این فصل لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به انجام رسید و در نهایت از گروهی که میزبانی آن بر عهده تیم فوتسال امید صدراسیستم قم است، دو تیم صدراسیستم قم و مقاومت قرچک به مرحله نهایی رفتند تا با دو تیم برتر دیگر گروه در مرحله نهایی برای راهیابی به دسته برتر کشور رقابت کنند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com