کد خبر ۳۳۳۸۶ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
به دستور رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم صورت گرفت

تشکیل کارگروه رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم دستور تشکیل کارگروه رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در قم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم، محمد رضا طلایی در جلسه شورای معاونین این سازمان اظهار کرد: به منظور رفع موانع استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی کارگروهی با عضویت مدیران مسئول در سازمان تشکیل خواهد شد که وظیفه آن شناسایی موانع و مشکلات پیش روی صنایع کوچک و خرد روستایی است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت تولید در روستاها یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در حاشیه روستاها در قالب صنایع کوچک و خرد روستایی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در این زمینه داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم بیان کرد: موانع و مشکلاتی بر سر راه تحقق این مهم وجود دارد که امیدواریم با تشکیل این کارگروه و همت مسئولان امر این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شده و استان قم در این خصوص نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد.

طلایی اضافه کرد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و استاندار قم نیز در این خصوص اهتمام ویژه‌ای دارند و مدیریت صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی نیز باید به عنوان متولی این امر برنامه مدونی برای تحقق این مهم تهیه کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل این کمیته و همتی که در بین مسئولان استان ایجاد شده است، هر چه سریعتر شاهد استقرار صنایع کوچک و خرد روستایی در حاشیه روستاهای قم و به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی روستاها باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com