کد خبر ۳۹۱۰۹ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
رئیس هیأت تکواندو استان قم خبر داد

معرفی برترین‌ تکواندوکاران جام وحدت در قم/ برگزاری دوره داوری پومسه

رئیس هیأت تکواندو استان قم از معرفی برترین‌ تکواندوکاران جام وحدت و برگزاری یک دوره آموزشی ویژه داوران پومسه بانوان در ادامه برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقاd دانش نیروی انسانی فعال در تکواندو قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های همگانی، قهرمانی و فرهنگی، توجه ویژه‌ای به امر آموزش داریم و بر همین اساس ثبت‌نام دوره داوری درجه سه پومسه در بخش بانوان از بیست و هفتم آذر‌ماه آغاز شده و تا شنبه دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی از روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه به مدت چهار روز در سطح استانی به میزبانی هیات تکواندوی استان قم و در خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده استان برگزار خواهد شد اما ثبت‌نام شرکت در این دوره از طریق سایت بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در ادامه به برگزاری آزمون استانی دوره 236 ارتقای رده کمربند قرمز تا مشکی دان دو در قم اشاره و ابراز کرد: این دوره آموزشی در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده استان قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون دوره 236 ارتقای رده کمربند قرمز تا پوم و مشکی دان دو در گروه زنان با حضور 51 تکواندوکار و در بخش مردان با شرکت 111 داوطلب آزمون از سراسر استان به مدت دو روز در خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده استان قم برپا بود.

جمشیدی اضافه کرد: این دوره از آزمون در بخش بانوان با حضور زهرا شهریاری از تهران به عنوان نماینده فدراسیون تکواندو و زیر نظر ممتحنین فردوس چوبین و مریم یقینی انجام شد، ضمن اینکه در بخش مردان یدالله رضوانی از اصفهان به عنوان نماینده فدراسیون تکواندو حضور داشت و این آزمون زیر نظر محمدرضا صدیقی، محمد جمشیدی و بلال سلیمانی از قم به انجام رسید.

وی از نظارت نماینده قم بر آزمون برگزار شده در تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: یک دوره آزمون نیز به میزبانی شهرستان پاکدشت استان تهران به انجام رسید که شرکت کنندگان زیر نظر مجتبی صراف‌زاده از ممتحنین استان قم به عنوان نماینده فدراسیون تکواندو در این آزمون حضور داشتند.

رئیس هیات تکواندو استان قم در ادامه به برگزاری مسابقات تکواندو جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی در قم اشاره و بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با همکاری هیات تکواندوی استان قم با مسوولان برگزاری این جام به میزبانی خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در واقع این پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام وحدت مراکز حوزوی و دانشگاهی بود که در بخش مردان به میزبانی مرکز تربیت‌بدنی جامعه المصطفی العالمیه به انجام رسید و شرکت کنندگان در چهار وزن برای کسب عناوین برتر به میدان رفتند.

جمشیدی افزود: در وزن 58 کیلوگرم این رقابت‌ها سیدمصطفی دانش و سیدروح‌الله حسینی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، در وزن منهای 63 کیلوگرم عناوین اول تا سوم به مصطفی موسوی، حسین قاریان و محمدجاوید رضایی رسید، در وزن منهای 74 کیلوگرم امیرحسین کریمی، سیدعلی حسینی و محمدخالد کوزوف و در وزن به اضافه 78 کیلوگرم غلامرضا سام و حسین تفرشی‌مشهدی به مقام‌های برتر دست یافتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com