کد خبر ۳۲۳۷۶ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه انجام شد :

تصویب طرح ارتقای نظارت علمی، معنوی و مدیریتی در حوزه

طرح ارتقای نظارت علمی، معنوی و مدیریتی در حوزه در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطللاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین حقجو در نشست  مجمع نماینگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد درباره این طرح گفت: به منظور بهره گیری از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  و مراجع عظام تقلی و دیدگاه های اساتی سطوح عالی و خارج و مدیران عالی حوزه در راستای رشد دانش و تقوی در حوزه های علمیه ارائه شد.

رئیس کمیسیون اخلاق مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در باره اهداف این طرح گفت: صیانت از دست آوردهای ارزشمند حوزه های علمیه و پیشگیری از آسیب های علمی، فکری و اخلاقی در حوزه،  و ارتقای جایگاه علمی و معنوی و مدیریتی حوزویان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته سیستم های نظارتی  در حوزه از گذشته فعال بوده و تا کنون نیز با جدیت و اقتدار کارهای فراوانی انجام داده اند، ولی با توجه به ضرورت امروزی، شایسته است که این نظارت ها ارتقا یابد تا از بروز هر گونه آسیبی در بدنه حوزه جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین حق جو ادامه داد: امروز دشمن از هر راهی به دنبال خدشه دار کردن جایگاه حوزه و نا کارآمد جلوه دادن آن در نظام است، در چنین شرایطی باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

خاطرنشان می شود در پایان این مجمع، پس از بررسی های انجام شده و شنیدن نظرات نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، این طرح تصویب شد.

منبع : حوزه

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com