کد خبر ۳۲۵۰۴ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
حجت الاسلام والمسلمین اقبالی گفتند :

جنگ نرم دشمن، کار را سخت می کند/ بسیجیان مراقب باشند

مدیر مدرسه علمیه علوی قم گفت: یکی از وظائف دیگر بسیجیان، مقابله با جنگ نرم، ناتو و شبیخون فرهنگی است؛ چراکه در جنگ نرم، دشمن مشخص نیست و همین، کار را سخت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت الاسلام و المسلمین ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه نامگذاری هفته بسیج تدبیری از سوی امام خمینی(ره) برای دفاع همه جانبه از انقلاب نوپا در برابر دشمنان قسم خورده بوده است، گفت: این تدبیر و فکر، توطئه های دشمن را خنثی و مردم را در میدان نگه داشته است.

وی اظهار داشت: این دور اندیشی امام راحل(ره) سبب شد ملت همیشه و در همه حال آماده بوده و خود را برای هر گونه تهاجمی آماده کنند.  

 مدیر مدرسه علمیه علوی قم اخلاص، تقوا، آمادگی، شجاعت و دشمن شناسی را از جمله ویژگی های نیروهای بسیجی دانست و ابراز داشت: احیاء فرهنگ و اسلام ناب و حضور در صحنه ها و پیروی از ولی فقیه از وظایف بسیجیان می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اقبالی خاطرنشان ساخت: تفکر بسیجی همان داشتن روحیه ایثار، شهادت و اجرای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم با قلم، فکر و اندیشه است و این دقیقا همان روحیه ای بود که امام حسین(ع) داشته است.

مدیر مدرسه علمیه علوی در پایان تصریح کرد: یکی از وظائف دیگر بسیجیان، مقابله با جنگ نرم، ناتو و شبیخون فرهنگی است؛ چراکه در جنگ نرم، دشمن مشخص نیست و همین، کار را سخت می کند.

منبع : حوزه

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com