کد خبر ۳۲۸۵۸ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
فرمانده انتظامی قم اعلام کرد

کشف بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نه ماه گذشته بیش از ۴ هزار و پانصد کیلوگرم مواد مخدر کشف و بیش از ۴ هزار معتاد و فروشنده جزء در قم دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار کاظم مجتبایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محموله کشف شده مواد مخدر در قم با اشاره به کشف و شناسایی محموله‌های مواد مخدر در استان قم اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار و پانصد کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف شده که میزان کشفیات نسبت به سال گذشته با افزایش 48 درصدی روبرو است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نتایج این عملیات تنها محدود به استان قم نیست بلکه دارای بازخورد ملی است، افزود: در نه ماه گذشته بیش از 4هزار و پانصد کیلوگرم مواد مخدر کشف و بیش از 4 هزار معتاد و فروشنده جزء در قم دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و توان اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی نیروی انتظامی، شهر قم دیگر مسیر امنی برای تردد قاچاقچیان نیست.

مجتبایی گفت: مواد مخدر کشف شده عمدتا تریاک، حشیش، مرفین و هروئین است و قاچاقیان محموله‌های کشف شدۀ اخیر از استان‌های شرقی وارد قم شده و مقصدشان مرکز و غرب کشور بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تدابیر اخذ شده در ایام اربعین امسال توسط نیروی انتظامی بیان کرد: با توجه به مرکزی بودن قم و ورود حجم وسیع زائران از عراق، هیچ مورد مشکوک امنیتی در قم مشاهده نشده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com