کد خبر ۳۳۱۰۴ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
در لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر در قم روی داد؛

صدرنشینی شهرداری آمل و پیروزی ایثار قم بر شهرداری اراک

مرحله سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر کشور در قم با صدرنشینی شهرداری آمل و پیروزی ایثار قم بر شهرداری اراک پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دور سوم از مرحله سوم گروهی رقابت‌های لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور جمعه شب در سالن شهدای بهزیستی قم ادامه یافت و تیم‌های شهرداری آمل و ایثار ماهان تندیس قم حریفان خود را شکست دادند.

تیم ایثار ماهان تندیس قم که میزبانی از مسابقات را بر عهده داشت پس از پیروزی بر شهرداری تبریز و شکست برابر شهرداری آمل به دیدار تیم شهرداری اراک رفت و توانست در یک بازی نزدیک، حریف خود را مغلوب کند.

در این مسابقه دیدنی تیم ایثار ماهان تندیس قم موفق شد با نتیجه ۷۲ بر ۷۰ تیم شهرداری اراک را شکست دهد و با توجه به مجموع امتیازات از بازی‌های گذشته در رده دوم جدول قرار گیرد.

در دیگر بازی برگزار شده، تیم شهرداری آمل در جدال با شهرداری تبریز موفق شد ۶۴ بر ۵۰ پیروز شده و با ۳ پیروزی متوالی در صدر جدول این گروه و این مرحله قرار گیرد.

این تیم پیش از این از سد شهرداری اراک گذشت و سپس در یک مسابقه نتفس گیر در وقت اضافه تیم ایثار ماهان تندیس قم را از پیش رو برداشت.

هدایت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم بر عهده عباس خاکی است و این تیم در حالی در لیگ برتر حاضر شده است که فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ شده بود.

در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com