کد خبر ۳۳۲۲۴ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
امام جمعه قم:

جدیت لازمه تربیت سربازان جنگ نرم

امام جمعه قم گفت: همانطور که جدیت در آموزش‌های نظامی موجب فراگیری بهتر تربیت شوندگان می‌شود، در آموزش‌های جنگ نرم نیز باید جدیت داشت تا سربازانی مقتدر در این عرصه در اختیار داشته باشیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله سیدمحمدسعیدی در دیدار حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان قم اظهار کرد: شایسته است با حفظ تشکیلات سازمانی فرصتی که در اختیار داریم را از نظر کیفی ارتقاء دهیم؛ باید فراغت‌های خود را با کارهای جدی و ارزشمند پر کنیم و طوری نباشد که برنامه‌هایی که برگزار می‌شود از نظر محتوایی در سطح قابل قبولی نباشد.

وی افزود: مباحثی که مطرح می‌شود باید متناسب با زمان‌ها و فصل‌های پیش‌رو باشد؛ بازگشایی مدارس، دوران دفاع مقدس و ... از جمله این فصل‌ها و زمان‌ها است، در این گونه ایام باید محتوای لازم آماده شود.

سعیدی درباره نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان برای هر سال راهبردی را به عنوان شعار سال قرار می‌دهند، در برنامه‌های صالحین این مسئله باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به سختی‌های موجود در آموزش‌های نظامی که موجب جدیت تربیت شوندگان می‌شود، گفت: آموزش‌هایی که در شجره طیبه صالحین ارائه می‌شود نیز با توجه به حساسیت‌هایی که جنگ نرم دارد، باید جدیت داشته باشد تا سربازانی مقتدر در این عرصه داشته باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com