کد خبر ۳۳۴۴۳ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۷
کارشناس ارتباطات تجاری مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم خبر داد

بررسی 10 طرح اشتغالزا در پارک علم و فناوری قم

کارشناس ارتباطات تجاری مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم از بررسی 10 طرح اشتغالزا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجواد پورکیالی با اشاره به معرفی 10 طرح اشتغالزا گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف آماده و ارائه شدند و کار بررسی آنها امروز به پایان رسید.

وی با اعلام اینکه برخی از این طرح‌ها طرح‌های دانش بنیان بوده‌اند افزود: این طرح‌ها توسط هفت مرکز رشد علوم انسانی، دو شرکت مستقر در پارک علم و فناوری و یک مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری معرفی و ارائه شده بودند.

کارشناس ارتباطات تجاری مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم در تشریح جزئیات این طرح‌ها بیان کرد: واحد فناور موسسه سرو سبز سوزان طرح خود را در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای و تولید بازی‌نامه ارائه کرده و شرکت فیروزه ناب سپهر ولایت نیز طرح خود را در زمینه تولید لوازم کمک آموزشی و معرفی فلسفه علما به کودکان و نوجوانان ارائه کرد.

پورکیالی ادامه داد: شرکت آینده پژوهان پارس آیین نیز تبیین بسته‌های حقوقی برای گروه‌های هدف، شرکت رسم دانش افزای مهرآفرین نیز طرح خود را در زمینه تولید لوازم کمک آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان و موسسه فرهنگی ـ هنری تبیان هم طراحی و تولید بازی‌های ایرانی ـ اسلامی را با عنوان شهرک‌های معارفی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت افلاک نمای قرآنی پارس طرح خود در زمینه تولید افلاک نمای قرآنی برای گردشگران مذهبی و موسسه رصدگران عمق آسمان هم طرح خود را در زمینه تولید محتوا و لوازم کمک آموزشی در حوزه نجوم و قرآن را معرفی کردند.

کارشناس ارتباطات تجاری مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم اضافه کرد: شرکت درپلاست پویا نیز طرح خود در زمینه تولید گرانول‌های XLPE برای کابل‌های مدیوم ولتاژ شرکت پویندگان فرآوری طبیعی نیز به عنوان آزمایشگاه غذا و  دارو و همکار سازمان غذا و داروی کشور طرح‌های خود را به عنوان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری ارائه کردند.

پورکیالی در خصوص طرح مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری اظهار کرد: شرکت مروارید آروند نیز طرح خود را در زمینه تولید نرم افزارهای مجازی معرفی و تبیین کرد.

وی در ارتباط با تسهیلات در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها اعلام کرد: برای این 10 طرح در مجموع اعطای چهار میلیارد و 600 میلیون ریال مورد موافقت قرار گرفت که هنوز تصویب نهایی نشده است.

کارشناس ارتباطات تجاری مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم محل تامین این تسهیلات را صندوق کارآفرینی امید استان قم اعلام کرد و یادآور شد: این کار از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت علوم و با هدف تجاری سازی محصولات شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد صورت گرفته است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com