کد خبر ۳۳۴۸۶ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
در جلسه شورای اداری استان قم صورت گرفت؛

از انتقاد استاندار تا خط و نشان فرماندار

در هفتمین جلسه فرماندار قم اظهار داشت: بنده با تمام توان در برگزار شدن بهتر انتخابات تلاش می کنم و اگر مدیری در سطح استان بخواهد در این زمینه کوتاهی کند، قطعا برخورد خواهم کرد. در ادامه استاندار قم نیز اظهار داشت : قول می دهیم که جلسه بعدی شورای اداری اینگونه برگزار نشده و از این فضای خسته کننده خارج باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، در ابتدای جلسه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار قم که به عنوان رئیس پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز مطرح است پشت تریبون رفت و هیچ سخنی از انتخابات به میان نیاورد، موضوعی که با واکنش فرماندار قم نیز مواجه شد و گفت: انتظار داشتیم آقای معاون در خصوص نیازهای ما برای برگزاری انتخابات هم توضیح می دادند.
 
*رضوی : به برخی مدیران استان اینقدر که تذکر داده ایم خسته شدیم

سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان قم دیگر سخنران این مراسم بود که ابتدای صحبت خود را با گلایه از مدیران استان آغاز کرد و گفت: برخی ادارات ما را خسته کرده اند و یک موضوع را آنقدر به آن مدیر تذکر داده ایم که خسته شده ایم.

وی ادامه داد: ما که دیگر نمی دانیم با آن مدیران چه کار کنیم و امیدوارم خود شخص آقای استاندار با آنها برخورد کرده و هر گونه صلاح می دانند رفتار کنند.

رضوی اذعان داشت: در خصوص واگذاری پروژه ها و اعلام لیست، به مدیران ادارات نامه زده ایم اما متاسفانه فقط یک اداره به ما لیست داده و مابقی ادارت هر چه به آنها می گویم کاری انجام نمی دهند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان قم که خود با تغییر چهره جدید و مدل مو و اصلاح ریش جدید پشت تریبون قرار گرفته بود گفت: برخی از مدیران متاسفانه تغییر را نمی پسندند و نمی خواهند تغییر کنند که این موضوع ما را در اجرای برنامه ششم با مشکل مواجه می کند.

وی تاکید کرد: بنده از مدیران استان گلایه دارم و امیدوارم که استاندار محترم تدبیری اندیشیده که بتوانیم مدیران استان را به خط کرده و از آنها کارهایی که می خواهیم را مطالبه کنیم.

رضوی همچنین از وضعیت بد نگاه مدیران استان انتقاد کرد و گفت: متاسانفه مدیران استان نگاه ملی و مطالبه گری ندارند و فکر می کنند که در قم خبری هست و باید فقط در قم بمانند، در صورتی که مدیر باید به تهران رفته و نگاه مطالبه گری داشته باشد.

 سخنران بعدی از این جلسه رضا سیار فرماندار قم بود که به موضوع ثبت نام کاندیدا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ثبت نام به خوبی برگزار شد و در قم 161 نفر ثبت نام مجلس کردند و در خبرگان رهبری نیز 17 نفر ثبت نام کرده اند.

وی در یک خط و نشان انتخاباتی برای مدیران استان گفت: بنده با تمام توان در برگزار شدن بهتر انتخابات تلاش می کنم و اگر مدیری در سطح استان بخواهد در این زمینه کوتاهی کند، قطعا برخورد خواهم کرد.

فرماندار قم گفت: از امروز تا بعد از انتخابات، قطع هر گونه برق، آب، گاز، اجرایه های بانکی و قضایی و... باید با مجوز از بنده باشد و هیچ مدیری حق ندارد سر خود دست به چنین کاری بزند.

سیار ادامه داد: همه باید در ایجاد یک هماهنگی و همدلی در استان تلاش کنیم و اجازه ندهیم که حتی یک نفر هم برای شرکت در انتخابات ناامید شود.

 
*مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم : طلب 31 میلیاردی اوقاف از دستگاه های دولتی

حجت الاسلام حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم هم که بازار انتقادها را در شورای اداری داغ دید، سخن خود را اینگونه شروع کرد که ادارات قم 31 میلیارد تومان به موقوفات استان بدهکار هستند.

وی افزود: از مسئولان و مدیریت استان انتظار داریم که جواب این مسائل را داده و این حق را به موقوفات استان بازگرداند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گفت: در مورد بیت المال ما اینقدر حساسیت و وسواس داریم اما متاسفانه در مورد وقف هیچ حساسیتی در قم وجود ندارد و بسیار راحت حق موقوفه پرداخت نمی شود.

*استاندار قم:از نحوه برگزاری این شورای اداری خسته شدم

از سید مهدی صادقی استاندار قم دیگر سخنران این مراسم همانگونه که انتظار می رفت سخنان خود را پدرانه و با نگاه بالاتر آغاز کند، اما وضعیت برگزاری جلسه شورای اداری، مجال را از وی گرفت و با این جمله که از نحوه برگزاری این شورای اداری خسته شدم، سخن خود را آغاز کرد.

وی گفت: این چه نوع نحوه برگزاری جلسه شورای اداری است که فقط ما می توانیم سخن بگوییم و باید مابقی گوش دهند، شورای اداری یک جلسه عمومی است و حق همگان است که در این جلسه سخنرانی کنند.

استاندار قم گفت: قول می دهیم که جلسه بعدی شورای اداری اینگونه برگزار نشده و از این فضای خسته کننده خارج باشد.

انتهای پیام/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com