کد خبر ۳۴۰۷۹ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
توسط استاندار قم صورت گرفت:

پيام تبريك به مناسبت اجراي برجام و رفع تحريم ها

در اين پيام آمده است: خدای بزرگ و منان را شاکریم كه در آستانه يوم الله دهه فجر و آغاز فرخنده جشن هاي سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، كام ملت رشيد و قهرمان ايران اسلامي به پيروزي بزرگ ديگري شيرين شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، متن اين پيام به شرح زير است:


«بسمه تعالي»


خدای بزرگ و منان را شاکریم كه در آستانه يوم الله دهه فجر و آغاز فرخنده جشن هاي سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، كام ملت رشيد و قهرمان ايران اسلامي به پيروزي بزرگ ديگري شيرين شد.


اجرايي شدن برجام و رفع تحريم هاي ظالمانه و ناعادلانه جهاني بر عليه جمهوري اسلامي ايران، موفقيت بزرگ ملي و ثمره سال ها مجاهدت و ايستادگي عزتمندانه ملت در صيانت از حقوق مسلم خود بود كه در پرتو الطاف خداوند حكيم، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و انتخاب یک ديپلماسي منطقی و كارآمد برآمده از عقلانيت و تدبير و متكي بر همدلی و همزبانی به دست آمد و برگ زرين ديگري را در كارنامه حماسه آفريني هاي پرشمار اين ملت غيور و حماسه ساز به ثبت رساند.


بدون شك اين رخداد مهم تاريخي، به عنوان نقطه عطف در تاريخ كشور، زمينه ساز اميد به آينده اي بهتر بوده و راه را براي پیشرفت و بالندگي و عزت و سرافرازی روزافزون ایران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي هموار خواهد ساخت.


مجدداً ضمن شكرگزاري به درگاه الهي، این پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالي) ، رياست محترم جمهور، علما و مراجع بزرگوار، ملت سرافراز و غیرتمند ایران اسلامی به ويژه مردم انقلابي و ولايتمدار استان مقدس قم تبریک عرض کرده و از خداوند منان می خواهم تا نام مقدس ایران اسلامی، همواره قرین عزت، عظمت و سربلندی باشد.


سيد مهدي صادقي
استاندار قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com