کد خبر ۳۴۱۵۱ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱

استاندار قم: آرمان‎های انقلاب برای نسل جوان کشورمان تبیین شود

استاندار قم گفت: امروز ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی را باید برای نسل جوان و نوجوان کشورمان که دوران انقلاب را ندیده اند، تبیین و بازگو کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی از آغاز تاکنون، برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه ی فجر را مهم برشمرد و بر نقش محوری مردم در بزرگداشت این ایام تاکید کرد.

وی با اشاره به گذشته 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بزرگداشت این ایام وظیفه ملی و همگانی است.

استاندار به نقش مهم و محوری مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاهنشاهی اشاره و عنوان کرد: باید بسترهای لازم برای افزایش ارتباطات مساجد با نسل جوان ایجاد شود تا همانطور که مساجد خواستگاه انقلاب اسلامی هستند در ادامه این مسیر مقدس نیز این نقش خود را ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‎های داخلی و خارجی ادامه داد: بسیاری از مسلمانان و انسان‎های آزادی خواه جهان به این ایام به عنوان آغاز یک نظام مردمی به دیده افتخار نگاه می کنند.

صادقی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان نیز جزئی از مردم هستند، برگزاری مردمی مراسم‎های ایام پیروزی انقلاب اسلامی را یک اصل مهم دانست و تصریح کرد: همه باید در برگزاری این برنامه‎ها و ارائه تصویر فضای انقلاب برای نسل جدید، بکوشیم.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه دستگاه‎های ذیل کمیته‎های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر برنامه‎های خود در راستای گرامیداشت این ایام را ارائه کردند.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com