کد خبر ۳۴۲۱۲ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی در قم مطرح كرد:

تولید محتوای اسلامی دانشگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف بسیج علمی

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در راستای تولید علوم اسلامی گفت: بسیج امروز احساس تکلیف کرده و مسئله‌ محوری و کارآمدی نظام را مورد توجه قرار داده تا به تولید علوم اسلامی برای دانشگاه‌ها برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حسین قدیانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای احیای تمدن اسلامی شکل گرفت و باید هدف اصلی همه ما تبیین فرهنگ اسلامی باشد و در این زمینه فعالیت کنیم اما نمی‌توان با علوم غربی این فرهنگ را نهادینه کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته توسط بسیج در راستای تولید علوم اسلامی افزود: بسیج امروز احساس تکلیف کرده و مسئله محوری و کارآمدی نظام را مورد توجه قرار داده تا به تولید علوم اسلامی برای دانشگاه ها برسیم.

قدیانی با تاکید بر لزوم همکاری حوزه علمیه برای تولید محتوای دینی مدنظر دانشگاه‌ها بیان کرد: در حوزه علوم انسانی اسلامی نیازمند استفاده از نظرات و منویات مراجع تقلید و علما هستیم.

وی گفت: برخی از محتوای درسی دانشگاه‌ها بر‌اساس فرهنگ غرب است که باید اهتمام لازمی صورت بگیرد و با تغییرات اساسی به تولید محتوای دینی اسلامی برای کتاب‌های دانشگاهی بپردازیم.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com