کد خبر ۳۴۵۹۴ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
با حضور استاندار قم؛

زنگ انقلاب در قم نواخته شد

زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و آغاز دهه فجر در قم نواخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، همزمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، صبح امروز زنگ انقلاب با حضور استاندار و مسئولان استان قم نواخته شد.

استاندار قم در این مراسم که در نخستین روز از دهه مبارک فجر در دبیرستان شاهد نمازی خواه قم برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: خون‌های زیادی برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی به زمین ریخته شد و امروز شهدا، جانبازان و ایثارگران طلایه‌داران انقلاب اسلامی هستند.

سید مهدی صادقی با بیان اینکه امروز کشور از شرایط بسیار خوبی از نظر امنیتی برخوردار است، افزود: با وجود شرایط ناامن در بسیاری از کشورهای منطقه امروز با وجود دشمنی‌ها شرایط خوب توسعه‌ای و امنیتی در کشور فراهم است.

وی در ادامه سخنان خود اجرای برجام را پیروزی دیپلماسی و یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این پیروزی مهم و ارزشمند علاوه بر از بین بردن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، خطر ایران‌هراسی و جنگ را نیز از ملت دور کرد و تمام این پیروزی‌ها به لطف دیپلماسی دولت تدبیر و امید بود.

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن‌های دهه فجر در قم همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

براین اساس از ساعت 9 و 33 دقیقه صبح و همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور مراسم جشن انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد و زنگ انقلاب نیز در مدارس سطح شهر به صدا درآمد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com