کد خبر ۳۴۹۷۷ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم: سال آینده شاهد تحولات مهمی درموضوع اشتغال هستیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: در سال 95 شاهد تحولات جدید و مهمی در موضوع اشتغال، تولید و به طور کلی حوزه اقتصاد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید حسن رضوی عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید برای شکوفایی اقتصادی افزود: بر اساس شرایط جدید اصلاحات مورد نظر دولت برای ساماندهی بانک ها آغاز شده است.


وی بیان کرد: در برنامه ریزی های جدید سرمایه های مردم در بانک ها به جای بنگاه داری در جریان تولید و ایجاد اشتغال مورد استفاده قرار می گیرد.


رضوی گفت: رونق تولید و فراهم ساختن شغل برای جوانان مواردی هستند که توجه به آنها کشور را از بحران های پیش رو به سلامت عبور می دهد.


وی با اشاره به سیاست های جدید دولت برای ساماندهی وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال افزود: مسئولان استان ها از جمله قم در راستای پیروی از این سیاست ها و تصمیمات، مصمم به آماده ساختن ظرفیت ها و به کارگیری مجموعه امکانات استان برای تحقق اهداف یاد شده هستند.


وی با بیان اهمیت همکاری برای رفع مشکلات اقتصادی ادامه داد: مجموعه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با توجه به شرایط جدید آمادگی دارند تا تجربیات خود را در اختیار سایر نهادها و دستگاه های دولتی و خصوصی قرار دهند.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: برنامه های جدید به نحوی تنظیم شده اند که می توان در آنها از نظرات مسئولان استانی در کنار سیاست های کلی دولت استفاده کرد.


وی افزود: مسئولان دستگاه های مختلف برای پیگیری کارهای خود می توانند از مجموعه ظرفیت های استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.


وی ادامه داد: در دوران گذار اقتصادی برای رسیدن به شکوفایی تولید، باید سعی شود صنایع خرد و متوسط استان که بازده مالی کمی دارند با همکاری بانک ها و سایر مجموعه های اقتصادی به صنایع قدرتمند تبدیل شوند.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com