کد خبر ۳۶۰۸۶ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵
رئیس هیئت تنیس استان قم:

تنیس‌باز قم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

رئیس هیئت تنیس استان قم از دعوت تنیس‌باز جوان قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس رده سنی بزرگسالان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،غلامرضا خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تنیس‌بازی که از رده‌های سنی پایه نظیر خردسالان و نونهالان فعالیت در رشته تنیس را با حمایت بسیار خوب والدین خود آغاز کرده و همواره مورد حمایت هیئت تنیس قم بوده اکنون نماینده قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان است.

وی خاطرنشان کرد: این تنیس‌باز توانمند امیرحسین بادی است که در اکثر رقابت‌های رده‌های سنی پایه تنیس کشور اعم از زیر 12 تا زیر 18 سال موفقیت کسب کرده و اکنون در اوج جوانی و انگیزه برای پیشرفت و کسب عناوین بهتر و بیشتر عضو تیم ملی بزرگسالان ایران به شمار می‌رود.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان کرد: امیرحسین بادی سال گذشته نیز نماینده شایسته‌ای برای تنیس قم در رقابت‌های مختلف کشوری و بین‌المللی بود و در مسابقات بین‌المللی جونیور کاپ نیز که دارای رنکینگ بین‌المللی است برای تنیس قم افتخار کسب کرد.

وی یادآور شد: این تنیس‌باز ارزنده در شرایطی کنار سایر ملی‌پوشان در تمرینات آمادگی تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان حضور می‌یابد که در سال 94 نماینده تنیس قم در شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی رده سنی زیر 18 سال جام جونیور بود.

خانی عنوان کرد: این رقابت‌ها آذر ماه سال قبل به مدت یک هفته به میزبانی ایران در شهر اصفهان به انجام رسید و امیرحسین بادی با شکست تمامی حریفان داخلی و خارجی خود بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت و بدین‌ترتیب عنوان قهرمانی را به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها در زمین‌های تنیس 22 بهمن ارتش اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند و امیرحسین بادی با انجام بازی‌های جذاب و تماشایی توانست تمام رقبای داخلی و خارجی خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

رئیس هیئت تنیس استان قم ابراز کرد: مسابقات این جام معتبر یکی از جام‌های دارای رنکینگ تنیس دنیا محسوب می‌شود و نزدیک به 50 تنیس‌باز از کشورهای مختلف خارجی با تنیسورهای توانمند کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران پیکار کردند.

وی افزود: امیرحسین بادی در راه کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها مجبور به مقابله با تنیس‌بازانی از کشورهای هند٬ عراق٬ عربستان٬ کویت٬ مالزی٬ عمان٬ پاکستان٬ رومانی٬ سوریه٬ تاجیکستان٬ ترکیه و امارات بود و خوشبختانه رتبه نخست بخش انفرادی را به دست آورد.

خانی عنوان کرد: اکنون امیر حسین بادی در کنار دیگر تنیسورهای مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی در سال 95 دعوت شده و با هدف درخشش در رقابت‌های گروه سوم تنیس دیویس‌کاپ آسیا و اقیانوسیه تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان تنیس ایران در زمین‌های تنیس آکادمی استقلال تهران تمرینات خود را انجام می‌دهند، اظهار کرد: حدود سه ماه دیگر رقابت‌های برون‌مرزی آسیا و اقیانوسیه پیش‌روی تنیس‌بازان کشورمان و نماینده شایسته تنیس قم قرار دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com