کد خبر ۳۹۸۰۱ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
در گروه دوم مسابقات سال 2017 صورت می‌گیرد

رویارویی تنیسور قم با رقبای ویتنامی در دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه

ملی‌پوش تنیس استان قم در دومین مسابقه تیم کشورمان از پیکارهای دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه با رقبایی از کشور ویتنام پیکار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ملی‌پوش تنیس استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران در پیکارهای سال 2017 تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه امیرحسین بادی است که بعد از مصاف با تنیسورهای تیم ملی پاکستان اکنون باید آماده رویارویی با تیم ملی ویتنام شود.

این تنیس‌باز مستعد و آینده‌دار که عناوین مختلفی در رقابت‌های متنوع داخلی و بین‌المللی به نام خود ثبت کرده و به تازگی از رده سنی جوانان به بزرگسالان رفته، با انگیزه رسیدن به سطح اول تنیس جهان یکی از جوان‌ترین اعضای تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران به شمار می‌رود.

بادی در کنار دیگر اعضای تیم ملی در گام نخست از پیکارهای 2017 تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه راهی کشور پاکستان شدند و هر چه در توان داشتند برای کسب بهترین نتیجه به کار گرفتند اما این مسابقه نزدیک و نفس‌گیر در نهایت به نفع میزبان تمام شد.

تیم ملی تنیس کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات گروه دوم تنیس آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم ملی پاکستان رفت و در نهایت با نتیجه سه بر دو این مسابقه را به حریف واگذار کرد، در حالی که پاکستان یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا در این رشته به شمار می‌رود که توان پیروزی بر هر تیمی را دارد.

این در حالی است که تنیسورهای پاکستانی در بخش دوبل حرف اول را می‌زنند و تیمی در سطح جهانی است، به طوری که بازیکنان این تیم سابقه حضور در رقابت‌های معتبری همچون گرند اسلم و رقابت با بزرگان تنیس جهان را دارند و در چند مسابقه اخیر خود در سایر کشورها مقابل رقبا به برتری رسیده بودند.

پاکستانی‌ها در این دیدار با تمام توان بازی کردند و برگزاری این دیدار تجربه بسیار خوبی برای تنیسورهای کشورمان از جمله امیرحسین بادی ملی‌پوش تنیس قم بود که برای نخستین‌بار راهی این رقابت‌ها شده بود تا نقاط ضعف خود را برای حضور در دومین مسابقه گروه دوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه برطرف کند.

تیم ملی تنیس کشورمان در دومین مسابقه خود از این گروه و مرحله پلی‌آف این پیکارها فروردین ماه سال آینده در تهران از تیم ملی تنیس ویتنام پذیرایی می‌کند، در حالی که ایران در نخستین دیدار خود سه بر دو مغلوب پاکستان شده و در دیگر بازی این گروه تیم هنگ‌کنگ با همین نتیجه ویتنام را شکست داده است و تیم ملی برای ماندن در گروه دوم باید ویتنام را در تهران شکست بدهد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com